Gå til innhold

Tips til klassisk service å gi bort

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er direkte stygt.

Anonymkode: c896b...6f5

Og et nisseservise passer bare til jul 

Anonymkode: 68388...f8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Pillivuyt. Stilrent design som vi er veldig fornøyd med. 

Passer dersom mottaker liker nøytralt design. 

Skrevet

Hvem er mottakeren? Hvis dette er et ungt menneske i ferd med å flytte hjemmefra ville jeg gått for Ikea eller noe tilsvarende billig (eventuelt brukt) - mange blir mer opptatt av sånt med årene. Er det et voksent/eldre menneske er det også et spørsmål om livsstil og behov - trenger man å samle på seg et stort servise eller handler det om et enkeltmenneskes hverdagsbehov?

Jeg begynte med Ikea, valgte meg etter hvert et servise fra Til bords og endte med å arve et gammelt penservise (som jeg bruker til hverdags).

AnonymBruker
Skrevet

Vi har dette serviset som selskapsservise og synes det er fint. Vi begynte å samle på det da vi giftet oss på slutten av 90-tallet og det er fortsatt i produksjon og salg når vi trenger supplering. Det har vel blitt laget i minst 50 år og kan vel da kalles klassiker. Kan være lurt å satse på noe klassisk som man kan være trygg på at er tilgjengelig for kjøp og suppering i lang tid fremover.

Det finnes også med ulike fargede mønstre, men det er veldig praktisk at det er helt hvitt for da kan det settes sammen med hva som helst av farger, mønster og dekorasjoner man ellers ønsker å ha på bordet.

https://www.porsgrund.com/collections/bogstad-hvitt

Anonymkode: 4832e...e35

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det franske Pillivuyt og det er så enkelt som du kan få det. det har alt av deler og kan kombineres med mye siden det er så sobert i seg selv.

Går i mikro, kan brukes inne i stekeovn.

Anonymkode: 065d3...42d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke min stil, men wiik og walsø alv er finere enn de jeg har sett linket til her.

Selv har jeg ett meget fargerikt sett. Det passer nok få.

Anonymkode: 1bb5e...a9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Til alle som lurer, mottaker ønsker at jeg skal bestemme da de ikke kjenner til ulike typer og merker osv dette, men har behov for et servise.

Anonymkode: 31b11...ec7

Det er en oppgave jeg ikke hadde tatt på meg uten noen innspill fra mottaker.

Se etter servise som sannsynligvis kommer til å være i salg i mange år framover og gi dem tips. La mottaker selv velge.

Anonymkode: 59654...e6d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilken type service tenker du på? Service på bil?

Anonymkode: add38...95e

Kundeservice er ganske klassisk og på vei til å forsvinne. Kan gi stor verdi i fremtiden.

Anonymkode: 9ed4a...63d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...