AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Hei. Jeg er litt usikker på om jeg kan være gravid. Jeg hadde menstruasjon fra 2. juli til 5. juli, og forventer neste menstruasjon rundt 31. juli. Jeg tror jeg hadde eggløsning fra søndag i forrige uke, fordi jeg hadde ømme bryster og økt sexlyst. Jeg hadde ubeskyttet samleie 13. juli to ganger, og partneren fikk utløsning i meg. Omtrent to timer etter tok jeg angrepillen. Jeg fikk de vanlige bivirkningene av angrepillen, men det som bekymrer meg mest nå er at jeg i går kveld oppdaget en geleaktig utflod med litt blod i. Først trodde jeg at menstruasjonen var i ferd med å starte, siden jeg vet at angrepillen kan gjøre at mensen kommer tidligere eller senere. Jeg tok derfor på meg bind, men det kom bare en veldig liten mengde blod, nesten som en festeblødning. Kan dette være en bivirkning av angrepillen, eller kan det være en festeblødning? Bør jeg ta en graviditetstest, og i så fall når anbefaler dere at jeg gjør det? Anonymkode: 675f9...085
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden ...om du bør..tja, graviditetstest er jo på en måte det eneste som kan bekrefte eller avkrefte graviditet så tidlig. Jeg hadde tatt en test i mndskiftet ihvertfall. Du bør, og jeg anbefaler, at du bruker prevensjon fremover. Angrepillen er heftig for kroppen. Anonymkode: 1136c...64c 1
Labbefrøken Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Når du sier søndag forrige uke, mener du den 19. Eller 12 Juli? Hvis du allerede hadde eggløsning den 12. og samleie den 13. Er desverre angrepille uten effekt. Angrepille virker ved å hemme eggløsning, men kan ikke hindre sæd i å befrukte egg eller hindre egget i å feste seg. Nå kan du jo ha hatt eggløsning etter at du tok angrepillen, men jeg ville definitivt tatt noen tester rundt 31 juli. Tvi tvi 🤞 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Labbefrøken skrev (28 minutter siden): Når du sier søndag forrige uke, mener du den 19. Eller 12 Juli? Hvis du allerede hadde eggløsning den 12. og samleie den 13. Er desverre angrepille uten effekt. Angrepille virker ved å hemme eggløsning, men kan ikke hindre sæd i å befrukte egg eller hindre egget i å feste seg. Nå kan du jo ha hatt eggløsning etter at du tok angrepillen, men jeg ville definitivt tatt noen tester rundt 31 juli. Tvi tvi 🤞 Mener søndag 12 juli men takk for svar Anonymkode: 675f9...085
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå