katties Skrevet 20. juli #21 Skrevet 20. juli (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dette var jo en fin skryteliste, men hva med det som var emnet for tråden? Anonymkode: 38ab2...a0c Så bra du ser alt dette som fine ting da - høres ut som du kunne klart å være rundt meg greit For meg så lager det vanskeligheter en del av tida. F.eks.: mine svigermor mener jeg ser ned på alle ved bordet ved å velge bort brus. Samme med kake, eller 2 stk is, eller annet. Hun vil at alle skal "kose seg". Jeg koser meg ikke mwd svingende blodsukker. Ikke takler hun å ta feil heller - krangler heller om at hun vet bedre hva han snakker om enn det jeg gjør (selv når jeg jobber med temaet). Hele familien er egentlig slik. Om det så er at pH kan være negativ, at Teflon er usunt; "de trodde det var så farlig, og nå er alt oppstyret glemt! Ha ha!", sa svigermor... uten å vite at jeg jobber med utfasing av det pga regelverk. At småbarn ikke kan ligge sammenbrettet i bilsetet mens de sover, at man ikke kan helle flystøp i en haug og forvente jevn overflate eller annet så klarer de rett og slett ikke bare ta et enkelt google-søk og vil heller at jeg jatter med dem. Noe jeg ikke gjør. Tåler du ikke konstruktiv kritikk så kommer du ikke til å takle meg særlig bra. For mange folk har det vært et problem at jeg ikke drikker, for av en eller annen grunn har jeg det da ikke like morsomt, og er ikke til å stole helt på... Når det kommer til lønn så er det rett og slett flaut at noen som gjør en dårlig jobb kan argumentere seg til å tjene nesten 50% mer enn meg. Resten av tingene skjønner jeg ikke at du tar som skryt engang. Endret 20. juli av katties 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #22 Skrevet 20. juli - når han skal "godkjenne" meg liksom, at jeg først må få han til å føle seg trygg på meg, at jeg ikke er farlig, samtidig som at han ikke tenker på at jeg skal føle meg trygg på han i retur, han tar for gitt at jeg allerede føler meg trygg på han eller anser ikke det som en greie, eller blir fornærmet over at han ikke har automatisk aksept 😅 Anonymkode: 9fea3...3ba
AnonymBruker Skrevet 20. juli #23 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (50 minutter siden): - når han skal "godkjenne" meg liksom, at jeg først må få han til å føle seg trygg på meg, at jeg ikke er farlig, samtidig som at han ikke tenker på at jeg skal føle meg trygg på han i retur, han tar for gitt at jeg allerede føler meg trygg på han eller anser ikke det som en greie, eller blir fornærmet over at han ikke har automatisk aksept 😅 Anonymkode: 9fea3...3ba Det høres ikke bra ut. Sånn kanskje det enda kan bety han er grei, men det høres jo ut som noen manipulerende. Anonymkode: 07a52...944 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #24 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, kan være enig i det. Brukte uttrykket "røde flagg" siden artikkelen brukte det. Anonymkode: 38ab2...a0c Ja, skjønte det😉 Anonymkode: 577c0...617
AnonymBruker Skrevet 20. juli #25 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er redd for å bli avvist. Det medfører at jeg ikke ivaretar mine egne behov, men strekker meg langt for å please andre. Det fører også til at jeg ikke tør å vise den ekte meg, i frykt av å ikke være god nok. Jeg har mye empati for andre. Forstår dem så mye at jeg lar de tråkke på meg. Unnskylder dem og tilgir dem. De er jo egentlig snille, de har det bare vondt inni seg. Jeg overtenker og analyserer hele tiden. Dette er hvorfor jeg ikke dater lenger. Det er bare slitsomt og selvutslettende. Anonymkode: bceae...329 Dette er meg. Anonymkode: edd9a...3c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå