AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Har nylig begynt å bruke Wallet når jeg betaler i dagligvarebutikker, har lagt inn kredittkort fra Bank Norwegian (ulemper?). Får opp spørsmål om jeg vil bruke Google Pay som default, aner ikke hva det innebærer. Anonymkode: 173de...a76
newman01 Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Det er en funksjon som gjør mobilen om til et bankkort. Da kan du tæppe telefonen på kortterminaler. Samme som Apple Pay og VippsPay. Dette finnes det mye informasjon på internett om. Ulempen er at Trumf ikke registreres automatisk, men du må scanne strekkoden i kassa. Ganske kjekk funksjon 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har nylig begynt å bruke Wallet når jeg betaler i dagligvarebutikker, har lagt inn kredittkort fra Bank Norwegian (ulemper?). Får opp spørsmål om jeg vil bruke Google Pay som default, aner ikke hva det innebærer. Anonymkode: 173de...a76 Google Pay er Wallet. Default er bare foretrukket, så det er i så fall om det er foretrukket betalingsmetode, ev. kort hvis du har lagt inn flere. Ulempe akkurat her ikke noe annet enn at renter løper om du ikke betaler faktura til BN på forfall, og selvfølgelig det at bonuskort på registreres utenom hvis du har det. Anonymkode: 45f94...e05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå