waco Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Hallo, jeg likte den trenden du startet så jeg har også tenkt til å skifte nick, kalle meg noe ala; Waco kveruloix f eks? Jeg er skikkelig spent på om det lar seg gjøre, for da kunne vi starta ei klubb for alle felleskapoixer som er der ute…. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 Waco kveruloix f eks? Hihi, hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Synes egentlig at "Waco" sier det meste uten noe "etternavn" jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. november 2002 #4 Del Skrevet 29. november 2002 Eventuelt Kvakko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 29. november 2002 #5 Del Skrevet 29. november 2002 Eventuelt Kvakko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #6 Del Skrevet 29. november 2002 Waco Kveruloix klinger fint det Da er du herved døpt Waco Kveruloix! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. november 2002 #7 Del Skrevet 29. november 2002 Waco Kveruloix klinger fint det Da er du herved døpt Waco Kveruloix! Neeei, Kvakko Kveruloix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #8 Del Skrevet 29. november 2002 Eller Kvakko Kveruloix............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #9 Del Skrevet 29. november 2002 He he du vant meg KATTAstrofe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. november 2002 #10 Del Skrevet 30. november 2002 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 30. november 2002 #11 Del Skrevet 30. november 2002 Neeeeei!!!!!!! Waco er bare Waco. Basta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 30. november 2002 #12 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg synes Kveruloix var genialt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. november 2002 #13 Del Skrevet 30. november 2002 Ja ganske enkelt genialt!! enig med du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. november 2002 #14 Del Skrevet 30. november 2002 Er dette en motebølge?? Skal vi andre kaste oss på. Da lurer jeg på hva jeg skal hete. Day- care, night - care, intensive care, care- ful, care of you. osv. Ja da får jeg bruke helga til å tenke. (når jeg tenker meg om så tror kanskje ikke at det blir så tøft alikevel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2002 #15 Del Skrevet 1. desember 2002 Og kanskje jeg skal døpe meg om til Sexy Sado???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 1. desember 2002 #16 Del Skrevet 1. desember 2002 Og kanskje jeg skal døpe meg om til Sexy Sado???? Unnskyld SS, men det er faktisk hva jeg har forbundet nicket ditt med helt fra starten altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. desember 2002 #17 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg også, Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #18 Del Skrevet 1. desember 2002 Unnskyld SS, men det er faktisk hva jeg har forbundet nicket ditt med helt fra starten altså Meg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2002 #19 Del Skrevet 1. desember 2002 Hvorfor d? om jeg tør å spørre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 1. desember 2002 #20 Del Skrevet 1. desember 2002 Hvorfor d? om jeg tør å spørre..... Fordi Sexysadie gjør at jeg ser for meg en domina i lakk og lær med en pisk i hånden. Er ikke noe vondt ment altså.... hver sin lyst selv om nicket ikke betyr at dette er dine lyster, men når du nevnte Sado selv så passet det med det bildet nicket ditt gir meg. That's why! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå