Gå til innhold

Yngre og penere kollega, hva gjør du med det?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Enig. Alt for mange politisk korkete og kjedelig svar her.

Men heldigvis få stave- eller trykkfeil. Jeg regner med at du fikk frem budskapet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Blir ikke sjalu for at en annen jente er pen. Det eneste jeg ville brydd meg om, er om hun gjorde en god jobb eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men heldigvis få stave- eller trykkfeil. Jeg regner med at du fikk frem budskapet ditt.

Hvor er det trykkfeil? "politisk korkete" er korrekt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Ingenting. Hadde pratet til henne som jeg gjør til alle andre. Hadde kanskje gitt henne en kompliment eller to. :)

Endret av Jalileh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den første perioden ville jeg nok gjort litt av alt ovenfor, samt vært sjalu som f***! :twisted:

Men etterhvert ville jeg nok vendt meg til denne snuppen og kanskje prøvd å bli bedre kjent med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Det begynner en ny kvinnelig kollega på jobb som er både yngre og penere enn deg. (faktisk så er hun helt nydelig) Hva gjør du?

jeg vil prøve å ligge med henne såklart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markus i Oslo

Jeg har mange kolleger som er penere, men ingen som er yngre. Gjennomsnittsalderen der jeg jobber er over 50...

Endret av Markus i Oslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) jeg ville tenkt denne tanken 1000 ganger: "noen liker sjokolade, andre liker iskrem, noen liker dattera andre liker mora"

2) så ville jeg hatet henne.

3) så ville jeg ikke delt noesomhelst av mitt personlige liv med henne, men gitt faen i henne.

Mitt spørsmål til DEG, min grønne lille sky, er:

- Hva skulle denne jenta gjort for å hanskes med reaksjonene hun kommer til å få fra MEG. Har du noe godt syn på det? På et eller annet tidspunkt må hun vel merke at jeg saboterer henne og hater henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngre jenter kan vel komme...men penere, næhææ!!

Og hadde underet skjedd måtte jeg ha sørget for at jeg altid sølte noe på henne i det jeg passerte...så har hun i allefall blitt kjent som hu derre pene, men akk så sjuskete, jenta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Ingen som snakker dritt. Det er jo bra. Har opplevd det på arbeidsplassen. Jeg trives her, men kollegaene snakker dritt en annen når denne personen ikke er tilstede. Det liker jeg ikke. Jeg sa i fra, og det ble slutt på det. I alle fall rundt meg. Men kanskje jeg er føyd til på drittslengingslista nå. Jenter kan være rare i blant. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neffi

:ler:

Hva kan man gjøre liksom? Ha ha, ingenting hadde jeg gjort. Hadde hun vært morsom/søt hadde jeg mest sannsynlig alliert meg med henne slik at jeg fikk en ekstra venninne på jobb. Det trenger man alltid i denne verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neffi
1) jeg ville tenkt denne tanken 1000 ganger: "noen liker sjokolade, andre liker iskrem, noen liker dattera andre liker mora"

2) så ville jeg hatet henne.

3) så ville jeg ikke delt noesomhelst av mitt personlige liv med henne, men gitt faen i henne.

Mitt spørsmål til DEG, min grønne lille sky, er:

- Hva skulle denne jenta gjort for å hanskes med reaksjonene hun kommer til å få fra MEG. Har du noe godt syn på det? På et eller annet tidspunkt må hun vel merke at jeg saboterer henne og hater henne...

Hun ville enkelt oversett deg, ditt svin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er overhodet ikke opptatt av hvordan andre ser ut når jeg er på jobb. Svarte "ingenting", for jeg ville forholdt meg til henne på samme måte som jeg forholder meg til de andre på jobb.

Og vi har et godt arbeidsmiljø med mye humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sexy Cath

Jeg hadde selvfølgelig alliert meg med henne. To vakre kvinner er bedre enn en.

Det forundrer meg at mange her sier de ikke hadde gjort noe. MY ASS.

Nei btw. Jeg tror dere. Dere hadde vel gjort ingenting i den fortsand ved å baksnakke henne. :)

Typisk "oss" kvinnefolk. Her skal ingenting være penere eller bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer meg at mange her sier de ikke hadde gjort noe. MY ASS.

Nei btw.  Jeg tror dere. Dere hadde vel gjort ingenting i den fortsand ved å baksnakke henne. :)

Typisk "oss" kvinnefolk. Her skal ingenting være penere eller bedre.

Hvorfor tror du vi som ikke ville gjort noe heller baksnakker henne?

For meg betyr det å gjøre "ingenting" at jeg er meg selv i forhold til henne.

Hvorfor i all verden skulle jeg behandle en ny ansatt annerledes enn andre, kun fordi hun var ung og pen?

Og hvorfor i all verden skal en alliere seg med noen pga dennes utseende? Hva oppnår man i et arbeidsmiljø ve at man er to (påstått) vakre kvinner i stedet for en, det lurer nå jeg på.

Det som betyr noe, er om hun er trivelig og grei eller ikke. Og om hun duger i jobben sin.

Hadde denne unge og vakre kvinnen vært ny på min arbeidplass, så ville det forresten vært fordi jeg hadde ansatt henne ;)

Endret av Nabodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som jobber som prostituerte, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...