AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:35 #1 Skrevet torsdag kl. 10:35 gjør dere selv, eller i salong? hvor ofte må det gjentas? Anonymkode: 24751...176
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:48 #2 Skrevet torsdag kl. 10:48 Jeg gjør det en sjelden gang hjemme, f.eks. før jeg skal på hytteferie. Jeg bruker produkter fra Refectocil. Sort farge på tube og liquid oxidant på flaske - disse blandes. Hvor lenge det varer kommer litt an på hvor mye jeg er ute i sola. Vil anslå at det varer opptil en måned før tuppene på vippene blir bleke. Synes det er kjempeenkelt og det tar i tillegg kort tid - så hadde aldri orket å dra på salong kun for det. Anonymkode: 8ef8a...8bf
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:57 #3 Skrevet torsdag kl. 11:57 Hjemme. Hver 2 mnd ser det ut til hos meg. Øyenvippene skiftes ut med jevne mellomrom, så vanskelig å si intervaller som vil gjelde for deg. Anonymkode: f2e0d...45f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:31 #4 Skrevet torsdag kl. 12:31 Pleier gjøre det hos frisøren mens hun har kur i håret mitt. Anonymkode: ded42...ccc
Blingblingtahei Skrevet torsdag kl. 12:47 #5 Skrevet torsdag kl. 12:47 Gjør det hjemme, ikke så ofte. Som regel før ferie som jeg bruker mindre sminke, i hverdagen har jeg som regel på mascara så lite vits 😊
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Har gjort det en gang hos frisør. Hun sa at man bare farger de nederste øyenvippene. Det ble med den ene gangen. Anonymkode: 7e660...71e
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har gjort det en gang hos frisør. Hun sa at man bare farger de nederste øyenvippene. Det ble med den ene gangen. Anonymkode: 7e660...71e De nederste farger jeg aldri. Anonymkode: f2e0d...45f
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden HJemme. Tube mef farge ca 60 kr, Reflectocil ca 100 kr. Gjøre det borte koster alt fra 200 til 200 kr pr ting. Så tenker "ah! Der sparte jeg vist 400 kr igjen" Anonymkode: 918e0...34b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå