AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:39 #1 Skrevet onsdag kl. 15:39 Da mener jeg ikke bekjente, men venner du tilbringer tid med. Jeg selv har vel en håndfull jeg kan kalle «nære venner». Er det normalt å ha så få? Føler jeg ser jentegjenger over hele sosiale medier som henger sammen.. Anonymkode: 7550a...dba
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:49 #2 Skrevet onsdag kl. 15:49 En stk som er ekte venn der ting går begge veier og det er full tillit. To halve venner som jeg ikke vet helt hvor jeg har og derfor ghoster litt av og til. Jeg mener vennegjenger er litt fjortis og jeg hadde hvertfall ikke orka. Det er nok å forholde seg til en venn av gangen, så snart det er 3 stk som skal finne på noe så blir det vanskelig å finne tid og sted som passer alle. Anonymkode: 67fcd...29f 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:55 #4 Skrevet onsdag kl. 15:55 0. Kunne hatt hvis jeg ønsket. Men det passer ikke for meg. Har en mann da, vi er jo venner også. Anonymkode: 4ec57...608 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:56 #5 Skrevet onsdag kl. 15:56 Ingen. Aldri hatt det bedre😁 venner er ikke for alle. For meg var det egentlig bare slitsomt selv om jeg var glad i de. Jentekvelder og jenteturer må være et av mine største sosiale mareritt. Virker helt jævlig. Gikk greit som ungdom, som voksen sier jeg nei takk. Tror mye forskjellig er normalt. Anonymkode: dfabb...1e2 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:02 #6 Skrevet onsdag kl. 16:02 Altfor få. Har én bestevenninne. Hun bor i Nord-Amerika… Anonymkode: 12843...d8c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:07 #7 Skrevet onsdag kl. 16:07 Ingen 🥺 Anonymkode: 8ca52...acd 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:12 #8 Skrevet onsdag kl. 16:12 To forskjellige gjenger med 6 i hver (skole & universitet). Har kjent dem i 30-40 år nå. Elsker å være sammen med folk man ikke trenger å forklare noe for. Anonymkode: 13a03...5f9
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:13 #9 Skrevet onsdag kl. 16:13 Ingen venner, og det er ok Anonymkode: 81acf...beb 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:35 #10 Skrevet onsdag kl. 16:35 Føler dere som har ingen venner at dere har det bedre og mer «fredfullt» uten?😅 Anonymkode: 7550a...dba 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:45 #11 Skrevet onsdag kl. 16:45 Har ingen 😅 Prøver å innbille meg at exn er en venn, men han vil ikke finne på noe. Han vil prate, men blir han med å går tur eller kino? Nei. Vil han spise middag og game? Nei. Han vil ikke en gang spille kort en eneste gang, følelsene våre er over. Han kommer til meg om det er noe, jeg er lei meg fordi han ikke bare kan spille en runde med kort, hva kan det skade? Savner venner, det er ikke positivt fredfullt uten. Det er tomt å ikke ha noen å finne på ting med eller prate og le med. Eller trøste og gråte med. Anonymkode: f9a21...790 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:48 #12 Skrevet onsdag kl. 16:48 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ingen 😅 Prøver å innbille meg at exn er en venn, men han vil ikke finne på noe. Han vil prate, men blir han med å går tur eller kino? Nei. Vil han spise middag og game? Nei. Han vil ikke en gang spille kort en eneste gang, følelsene våre er over. Han kommer til meg om det er noe, jeg er lei meg fordi han ikke bare kan spille en runde med kort, hva kan det skade? Savner venner, det er ikke positivt fredfullt uten. Det er tomt å ikke ha noen å finne på ting med eller prate og le med. Eller trøste og gråte med. Anonymkode: f9a21...790 Men jeg har foreldrene mine 😅 Så jeg har blitt ei sånn ei. Tredje hjul på vogna deres til tider. Litt kleint å være eneste som ikke har barn eller mann og heller ikke et liv med egne venner 😂 Anonymkode: f9a21...790 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:55 #13 Skrevet onsdag kl. 16:55 Har 2 fantastiske venninner❤️ Ønsker meg ikke fler. Anonymkode: f7fd1...334
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:57 #14 Skrevet onsdag kl. 16:57 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Føler dere som har ingen venner at dere har det bedre og mer «fredfullt» uten?😅 Anonymkode: 7550a...dba Ja 100%. Jeg hadde veldig fine venner og var som sagt glad i de. Jeg bare orker ikke å forholde meg til prating, oppdatering, møter osv. Jeg trives veldig godt alene og sammen med mann og barn. Familien min vet at middagsseldksp hos meg betyr "Spis og gå". Da er jeg ferdig med å være sosial😅 Anonymkode: dfabb...1e2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:02 #15 Skrevet onsdag kl. 17:02 Ei barndomsvennine, 2 stk fra videregående, nabojenta, 5 stk møtt gjennom jobb, ei venninne møtt via kjente, 4 stk møtt gjennom forening. Anonymkode: 6ee1e...f14
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:04 #16 Skrevet onsdag kl. 17:04 Ingen. Har samboer da, og en nabo jeg er mye sammen med. Men ingen nære venninner lenger. Savner det ❤️ Anonymkode: ea714...545 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:11 #17 Skrevet onsdag kl. 17:11 4 nære venninner, møter de ikke ofte men vi reiser på tur sammen annenhvert år. Daglig kontakt på nett. Helt perfekt! hadde ikke hatt tid til dem om de bodde nært. 1 jeg snakker med omtrent daglig i ukedager og møter gjennom felles interesse nå og da. Vi drikker kaffe sammen i telefonen hver morgen på tur til jobb😆Mannen er nok min nærmeste venn. Han ser jeg nesten hver dag. Anonymkode: 810d8...816
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:29 #18 Skrevet onsdag kl. 17:29 Jeg har ingen, jeg vil ikke ha noen heller. Anonymkode: f1e3a...163 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:14 #19 Skrevet onsdag kl. 21:14 Hm, jeg tror jeg har mellom 10 og 15, litt avhengig av hvordan man definerer det. Kanskje enda flere. Ser jo at det gjør meg litt unormal i denne tråden i hvert fall. Anonymkode: 2511b...b40 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:20 #20 Skrevet onsdag kl. 22:20 Har litt forskjellige gjenger. En fra barndommen hvor det er meg og 3 andre. En fra vgs, 4 kvinner . En liten gruppe med meg og 2 andre. Og er veldig god venn med min kusine også, så regner med henne. Et vennepar. En jeg har blitt venn med via barnehagen hvor barna våre går. Så... 13? Dette er mennesker jeg snakker med og møter jevnlig. Anonymkode: b1a67...3c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå