Gå til innhold

aylar uten sminke. helt sant.

Gjest Cristoph

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke si jeg har brukt mye tid på å lure på hva Aylar gjør/ikke gjør, og kommer ikke til å begynne med det nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke milah? jeg syns det er kult. for hun driter seg ut hver gang. men fin er hu. ;)

Selv om jeg er arbeidsledig for øyeblikket har jeg faktisk bedre ting å drive med. ;) Men pen er hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vet jeg hvorfor, men jeg har aldri syntes Aylar er svært pen. Stygg er hun ikke, men pen synes jeg faktisk ikke hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ikke vet jeg hvorfor, men jeg har aldri syntes Aylar er svært pen. Stygg er hun ikke, men pen synes jeg faktisk ikke hun er.

Det kan du jo ikke si, for da må du være misunnelig. Det har jeg lest på KG så det må være sant... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gutt og syns faktisk ikke hun er noe men det har nok mye med personlighet å gjøre.

Du skal ikke se bort ifra at det kan være en medvirkende årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Om ikke annet er Aylar utrolig smart på sitt felt; egenmarkedsføring. Å få så mye PR ut av et så ordinært utseende, med eller uten silikon, og av et så ordinært budskap, dét står det faktisk respekt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig uinteressant tema. Trådstarter, kanskje det finnes andre ting å diskutere enn Aylar?  :overrasket:

Hvis dette var et uinteressant tema, burde vel nesten hele kg vært nedlagt? Det er nok av uinteressante temaer rundt om kring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Cristoph
Om ikke annet er Aylar utrolig smart på sitt felt; egenmarkedsføring. Å få så mye PR ut av et så ordinært utseende, med eller uten silikon, og av et så ordinært budskap, dét står det faktisk respekt av.

enig i dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...