AnonymBruker Skrevet i går, 05:03 #21 Skrevet i går, 05:03 Du trenger bare amme-bh, store truser og myke, gode, ammevennlige klær. Bukser med knyting i livet. Tror de fleste går fort ned i vekt, men større mage har du jo en stund. Jeg hadde gått ned vekten etter 4 dager, men magen var jo stor. Mest sannsynlig, så kan du bruke klær som du brukte midt i graviditeten, så ikke kjøp mye. Anonymkode: e9971...39f
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #22 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Slitsomt å gå i dusjen hver gang man må tisse Anonymkode: 654fb...997 Jeg tisset i dusjen de første dagene etter fødsel. Syns det var effektivt. Anonymkode: afa42...4a8
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #23 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.7.2026 den 19.22): Til dere som har født. Jeg er førstegangsfødende, og har termin midt i oktober. Har lest at man kanskje bør prøve å ha litt løse klær til etter fødsel, så jeg prøver å se hva jeg har og finne litt type koseklær i stor størrelse som jeg kan bo i. Har noen tips til konkrete ting å tenke på ang det? Går jo mot kaldere tider, så kanskje noe litt lunt og mykt. Jeg syns også det er en jungel av ting man kanskje bør ha ellers. Som amme bh eller amme vennlige klær osv. Til dere som har vært gjennom før, hva trenger man? Og har noen anbefalinger? Forskjell på hva man feks har på om dagen og natten? Ellers noe annet jeg bør tenke på? Vet jeg er tidlig ute, men synes tiden går litt vel fort nå i sommermånedene. Anonymkode: 0930e...24c Amme-bh - Lindex og Kapphal har de beste. Romslige klær - jeg likte godt tøybuksene fra Cubus og vanlig singlet. (Fødte november i fjor) . Hadde nattpysj med knapper fra H&M. Lå med overdelen åpen hele natta så og si. Anonymkode: fdbac...b9e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #24 Skrevet 1 time siden Hjemme gikk jeg med et par omslagskjoler bare. Sommerkjolene mine. Du kommer til å svette som en gris i starte 😅 du trenger mye mindre enn du aner. Etter 3 fødsler så er mitt tips: stor vannflaske som holder vannet kaldt. Anonymkode: c5641...11a
Maleficenta Skrevet 1 time siden #25 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 16.7.2026 den 6.38): Nei vel. Stryk mitt tips da...som sagt var det for smertelindring, ikke for renhet. JEG skulle ønske jeg var forberedt på at det var behov for skylling under tissing. Skjønner jo nå at det var kun meg som hadde det behovet. Anonymkode: 783a7...218 Nei var ikke kun deg men jeg tissa bare i dusjen. Ulempen med dusjen for meg var at jeg ikke var sukker på om jeg faktisk tissa eller om det bare var dusjstrålen jeg kjente. Var rn del nummen
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #26 Skrevet 9 minutter siden Å tisse i dusjen er helt utrolig ekkelt! Anonymkode: 6dbbc...d9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå