Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde menstruasjon 18-23 juni, tok letrozol fra 20-22 juni. Tok eggløsningstester fra 28 juni til og med 2 juli - alle var negative. Har tatt graviditetstest 12 og 14 juli - alle var negative. Har hatt samleie nesten hver dag både i fertile perioden og etter. 

Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning, men det må vel være en eller annen dag etter 2 juli. 

Siden i går har jeg hatt mensen-lignende kramper, vondt i ryggen, og i dag startet jeg å bli kvalm. 

Syklusene mine varierer fra 31-34 dager, så jeg forventer menstruasjon mellom 18-22 juli. 

-> Er dette tidlige tegn på graviditet? Dette er andre syklus jeg prøver å bli gravid med letrozol. 
Synes bare det er rart at graviditetstest viste negativt i dag om mensen-lignende smertene skyldes graviditet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke ha gravidsymptom uten at hcg slår ut på test. De er såpass ømfindtlige.

Anonymkode: 898d1...077

• Liker 1
Skrevet

Det kan være pga mye rart. Men hadde det vært hgc hadde du fått positive tester. 

Kan være at du ikke har fått eggløsning heller. Din vanlige syklus blir ikke vanlig med letzerol 

Du kan få eggløsning dag 10-25 etter siste pille. Så du kan kanskje hat eggløsning noen dagers siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...