AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Jeg har ikke helt fremtidstroen her? Hva tenker de smarte kg- damene? Anonymkode: 21114...26a
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Hva er GAVen din? Equinor er jo en utbytteaksje. Om den går opp eller ned er litt det samme så lenge tidshorisonten din er lang. Selv om det kan komme nedgangstider nå, vil verden fortsatt se oljekriser fremover. Menneskeheten er dum nok for det. Anonymkode: ea33e...6f7
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Tenker det samme som deg. Selg nå som oljeprisen er stigende.... Aldri feil å ta gevinst Anonymkode: bb3d0...92c
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli Jeg holder. Problemet er at det er litt tap-tap, enten går alt til helvete, inkludert Equinor på grunn av energimangel og resesjon, eller så går olje ned og Equinor er med... Det er bare tull at vi har store overskudd, USA har tappet ned strategiske lagre og stort sett all "prispressing" har vært drevet av fake news. En uke til Q2, jeg holder i alle fall til da. Anonymkode: 533b5...8fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå