Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange dager etter eggløsning begynner dere testing? Er det noen her inne som har fått positiv test 8dpo?

Anonymkode: 88279...3d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk positiv test DPO9, MEN - den eneste grunnen til at jeg testet så tidlig (gjorde ikke det de seks tidligere prøveperiodene) var fordi kroppen min var heeeeelt ute å kjøre. Testen bekreftet hvorfor jeg følte meg sånn, med andre ord. 

De andre prøveperiodene testet jeg DPO14 de månedene mensen kom senere enn forventet. 

Anonymkode: c2a31...452

AnonymBruker
Skrevet

Begynte stort sett 9DPO, fikk positiv 10DPO. 

Anonymkode: 91de2...9f4

AnonymBruker
Skrevet

Har stålkontroll over syklusen min, men begynner ofte å teste 7 dpo. Ikke fordi jeg forventer å få positiv test, men fordi noen tester har skyggestreker og jeg liker å være forberedt. 😛

Anonymkode: 74c89...8df

AnonymBruker
Skrevet

Tester somregel hvis mensen er 3-4 dager forsinket, orker ikke teste tidlig siden jeg blir så trist hver gang 🥲

Anonymkode: ea6a5...b23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var gravid for første gang fikk jeg negativ tidligtest tre dager før forventet mens, men testet positivt da mensen var to dager forsinket. Nå prøver vi på nummer 2, og jeg gjør bare det samme - tidligtest et par dager før, vanlig test hvis mensen er forsinket. Orker ikke å teste hele tiden.

Anonymkode: 0fac7...8f1

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid med fjerdemann, og har med unntak av den ene graviditeten testet fra 8 dpo og alltid fått en meeeget svak strek da om jeg har vært gravid 😊 men den har da vært så svak at jeg først har stolt på streken 9 dpo da den har blitt hakket sterkere.

Anonymkode: 8261b...5b3

AnonymBruker
Skrevet

Tar testen 8 DPO. Jeg vet når jeg er gravid pga tretthet i en slik grad at jeg ikke klarer å holde meg våken. 

Anonymkode: e8f40...14b

AnonymBruker
Skrevet

Tar test 8 dpo, er jeg gravid er det strek hos meg da. Har 4 barn og mistet 4 ganger, så vet at 8 dpo er sikker testdag for meg. 

Anonymkode: 1dfb8...bd5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tar test 8 dpo, er jeg gravid er det strek hos meg da. Har 4 barn og mistet 4 ganger, så vet at 8 dpo er sikker testdag for meg. 

Anonymkode: 1dfb8...bd5

Hvor sterk er streken da?

Anonymkode: 4c74d...f35

AnonymBruker
Skrevet

Fikk positiv 10 dpo

Anonymkode: 88279...3d9

Skrevet

Vet ikke hvilken dpo det tilsvarer men med mine fire barn har jeg testet 3 av dem en dag på overtid. Den siste husker jeg ikke helt men det var lengre, rundt 3-5 etter forventet mens :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tester dagen etter mensen skulle kommet 

Anonymkode: eecb8...593

AnonymBruker
Skrevet

Testet alltid fra 9 DPO. Altfor utålmodig og nysgjerrig. 

Anonymkode: 5967b...d31

AnonymBruker
Skrevet

Har testet og fått positiv 5 DPO hver gang jeg har vært gravid. 

Anonymkode: 91de2...9f4

AnonymBruker
Skrevet

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg positiv test 5 DPO. 

Anonymkode: 65e32...fbb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2026 den 21.40):

Hvor sterk er streken da?

Anonymkode: 4c74d...f35

Streken trenger ikke være sterk. Er den der, er den positiv.  

(ikke hun du siterer)

Anonymkode: c2a31...452

Skrevet

Jeg fikk positiv 8 DPO første gang og 11 DPO andre gang. Hadde festeblødning natten før positiv test begge gangene 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...