AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Hvor mange dager etter eggløsning begynner dere testing? Er det noen her inne som har fått positiv test 8dpo? Anonymkode: 88279...3d9
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Fikk positiv test DPO9, MEN - den eneste grunnen til at jeg testet så tidlig (gjorde ikke det de seks tidligere prøveperiodene) var fordi kroppen min var heeeeelt ute å kjøre. Testen bekreftet hvorfor jeg følte meg sånn, med andre ord. De andre prøveperiodene testet jeg DPO14 de månedene mensen kom senere enn forventet. Anonymkode: c2a31...452
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Begynte stort sett 9DPO, fikk positiv 10DPO. Anonymkode: 91de2...9f4
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Har stålkontroll over syklusen min, men begynner ofte å teste 7 dpo. Ikke fordi jeg forventer å få positiv test, men fordi noen tester har skyggestreker og jeg liker å være forberedt. 😛 Anonymkode: 74c89...8df
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Tester somregel hvis mensen er 3-4 dager forsinket, orker ikke teste tidlig siden jeg blir så trist hver gang 🥲 Anonymkode: ea6a5...b23 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli Da jeg var gravid for første gang fikk jeg negativ tidligtest tre dager før forventet mens, men testet positivt da mensen var to dager forsinket. Nå prøver vi på nummer 2, og jeg gjør bare det samme - tidligtest et par dager før, vanlig test hvis mensen er forsinket. Orker ikke å teste hele tiden. Anonymkode: 0fac7...8f1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli Er gravid med fjerdemann, og har med unntak av den ene graviditeten testet fra 8 dpo og alltid fått en meeeget svak strek da om jeg har vært gravid 😊 men den har da vært så svak at jeg først har stolt på streken 9 dpo da den har blitt hakket sterkere. Anonymkode: 8261b...5b3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli Tar testen 8 DPO. Jeg vet når jeg er gravid pga tretthet i en slik grad at jeg ikke klarer å holde meg våken. Anonymkode: e8f40...14b
AnonymBruker Skrevet 19. juli #9 Skrevet 19. juli Tar test 8 dpo, er jeg gravid er det strek hos meg da. Har 4 barn og mistet 4 ganger, så vet at 8 dpo er sikker testdag for meg. Anonymkode: 1dfb8...bd5
AnonymBruker Skrevet 19. juli #10 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tar test 8 dpo, er jeg gravid er det strek hos meg da. Har 4 barn og mistet 4 ganger, så vet at 8 dpo er sikker testdag for meg. Anonymkode: 1dfb8...bd5 Hvor sterk er streken da? Anonymkode: 4c74d...f35
Tjoheiii Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli Vet ikke hvilken dpo det tilsvarer men med mine fire barn har jeg testet 3 av dem en dag på overtid. Den siste husker jeg ikke helt men det var lengre, rundt 3-5 etter forventet mens
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:20 #13 Skrevet mandag kl. 19:20 Tester dagen etter mensen skulle kommet Anonymkode: eecb8...593
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Testet alltid fra 9 DPO. Altfor utålmodig og nysgjerrig. Anonymkode: 5967b...d31
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Skrevet 15 timer siden Har testet og fått positiv 5 DPO hver gang jeg har vært gravid. Anonymkode: 91de2...9f4
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Skrevet 10 timer siden Forrige gang jeg var gravid fikk jeg positiv test 5 DPO. Anonymkode: 65e32...fbb
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.7.2026 den 21.40): Hvor sterk er streken da? Anonymkode: 4c74d...f35 Streken trenger ikke være sterk. Er den der, er den positiv. (ikke hun du siterer) Anonymkode: c2a31...452
Octopus Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden Jeg fikk positiv 8 DPO første gang og 11 DPO andre gang. Hadde festeblødning natten før positiv test begge gangene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå