Kristian (71) Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Kom over denne: Janteloven Du skal ikke tro du er noe Du skal ikke tro du er like meget som oss Du skal ikke tro du er klokere enn oss Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss. Du skal ikke tro du vet mer enn oss Du skal ikke tro at du er mer enn oss Du skal ikke tro at du duger til noe Du skal ikke le av oss Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg Du skal ikke tro at du kan lære oss noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 Har sett sånne før ja, anti-janteloven, og jeg må si, jeg liker den blå best ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 He he.... har du skrevet om meg nå Kristian? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 29. november 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 29. november 2002 Jepp, :D men nevnte ikke navn da Merete i tilfelle det ble litt i meste laget liksom Men godt du skjønte det selv assa :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2002 #5 Del Skrevet 30. november 2002 Jepp, :D men nevnte ikke navn da Merete i tilfelle det ble litt i meste laget liksom Men godt du skjønte det selv assa :blunke: Ganske glup jeg skjønner du Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå