Anonym21345 Skrevet 12. juli #21 Skrevet 12. juli SPOCA skrev (7 minutter siden): Cyster, endometriose og svulster. Jeg opererte bort store deler av magesekken og en god del av tarmen. Jeg er enig i at Ibux tar noen smerter bedre, spesielt under menstruasjon (endometriose). I de periodene må jeg ta Tramadol i stedet, da jeg ikke lenger kan ta Naproxen/Ibux. Auuu:(( er du bedre med smerter nå?
Anonym21345 Skrevet 12. juli #22 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei. Paracet skal være førstevalget. Det er den snilleste smertestillende vi har (må likevel være nøye med å følge dosering i pakningsvedlegget). Anonymkode: 22345...8ac Ja okei!
SPOCA Skrevet 12. juli #23 Skrevet 12. juli Anonym21345 skrev (2 minutter siden): Auuu:(( er du bedre med smerter nå? Ja, det blir stadig bedre, heldigvis. Det er mest vondt ved måltider, da kan det gjøre vondt i skjøtene og sårene innvendig (de har grodd, men det kan bli "strekk" og "gnisse" innvendig. Vanskelig å forklare. Siden jeg får i meg svært lite ila dagen, er det et nødvendig onde med smertestillende innimellom for å klare å spise. Det går seg heldigvis til, og det er bedre nå enn for bare en måned siden.
AnonymBruker Skrevet 12. juli #24 Skrevet 12. juli Smertestillende virker ikke på meg. Så da bruker jeg det aldri. Anonymkode: c8d9e...5dd
Anonym21345 Skrevet 12. juli #25 Skrevet 12. juli SPOCA skrev (14 minutter siden): Ja, det blir stadig bedre, heldigvis. Det er mest vondt ved måltider, da kan det gjøre vondt i skjøtene og sårene innvendig (de har grodd, men det kan bli "strekk" og "gnisse" innvendig. Vanskelig å forklare. Siden jeg får i meg svært lite ila dagen, er det et nødvendig onde med smertestillende innimellom for å klare å spise. Det går seg heldigvis til, og det er bedre nå enn for bare en måned siden. Uff😥❤️ masse god bedring!
Anonym21345 Skrevet 12. juli #26 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Smertestillende virker ikke på meg. Så da bruker jeg det aldri. Anonymkode: c8d9e...5dd hvordan kommer du igjennom dagen?
AnonymBruker Skrevet 12. juli #27 Skrevet 12. juli Anonym21345 skrev (9 minutter siden): hvordan kommer du igjennom dagen? Man blir vant til det. Hatt kroniske smerter hver dag i 25 år. Morfin er eneste som hjelper og det skal man bare bruke ved kriser. Man må godta at smertene alltid er der, da lærer man seg å leve godt med de. Anonymkode: c8d9e...5dd
SPOCA Skrevet 12. juli #28 Skrevet 12. juli Anonym21345 skrev (24 minutter siden): Uff😥❤️ masse god bedring! Takk! ❤️
AnonymBruker Skrevet 12. juli #29 Skrevet 12. juli Anonym21345 skrev (1 time siden): Tåler du ikke ibux? Funker ikke det best for muskelsmerter ogsånn? Nei, tåler ikke Ibux i noen form, og tåler NSAIDs dårlig. Tåler noen om jeg får de IV eller IM, men det vil de ikke gi meg i det hele tatt. Tåler heller ikke morfin eller fentanyl. Anonymkode: 9aa83...202
AnonymBruker Skrevet 12. juli #30 Skrevet 12. juli Tre ganger for dagen grunnet nerveskader i operasjonssår. Anonymkode: 89ab9...9d0
Anonym21345 Skrevet 12. juli #31 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Man blir vant til det. Hatt kroniske smerter hver dag i 25 år. Morfin er eneste som hjelper og det skal man bare bruke ved kriser. Man må godta at smertene alltid er der, da lærer man seg å leve godt med de. Anonymkode: c8d9e...5dd Ja uff…
Anonym21345 Skrevet 12. juli #32 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, tåler ikke Ibux i noen form, og tåler NSAIDs dårlig. Tåler noen om jeg får de IV eller IM, men det vil de ikke gi meg i det hele tatt. Tåler heller ikke morfin eller fentanyl. Anonymkode: 9aa83...202 Okei! Nei da skjønner jeg at du tar paracet.
Anonym21345 Skrevet 12. juli #33 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tre ganger for dagen grunnet nerveskader i operasjonssår. Anonymkode: 89ab9...9d0 Au….
Matas Skrevet 12. juli #34 Skrevet 12. juli Tråden er ryddet for diskusjon rundt medisindosering og tips om medisinbruk. Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 12. juli #35 Skrevet 12. juli Paracet synes jeg knapt virker og ibux virker mye bedre for meg. Har reseptpliktig dose. Tar det kun ved hodesmerter. Lever nå med kroniske smerter og starter dagen med Paralgin forte for i det hele tatt å kunne fungere. Fyller på utover dagen ved behov, men holder meg under dagsdosen. Har OxyContin for de verste dagene, men det er heldigvis sjeldent. Anonymkode: 06275...612
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå