Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:47 #41 Skrevet i går, 09:47 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Niks, ikke alene om det. Endelig kan man ha vinduet åpent og ikke gå ut til stanken av urin I parken 🥳🥳 Anonymkode: ddc19...e9e Mitt lille ord nokså utgjør en liten forskjell på det du oppfattet og det jeg mente. ...men det er helt ok.
AnonymBruker Skrevet i går, 09:48 #42 Skrevet i går, 09:48 Herlighet når fotball kan få folk til å kalle andre folk for bitterfitte og beskylde dem for hekserier og det ene med det andre, kun for en uttrykt mening. Da forstår jeg godt hvorfor folk bli uvenner. Gjør at jeg føler jeg er heldig som ikke blir så engasjert av fotball. Det er jo egentlig ikke greit og faktisk ekskluderende. Jeg blir flau. Anonymkode: 362d6...e8b 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:55 #43 Skrevet i går, 09:55 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nå er jeg så lei av alt dette vm greiene som tar helt overhånd. Andre som håper på tap i dag for å få slutt på hysteriet? Anonymkode: ea379...06a Jeg er drittlei av influensere, men jeg er også klar over at de ikke forsvinner bare fordi jeg synes de er uinteressante. Derfor oppsøker jeg dem ikke, og jeg lever helt fint med at de finnes. Jeg er heller ikke fotballinteressert, men har sett kampene på grunn av barna mine og synes faktisk det har vært overraskende spennende. Men hadde jeg ikke hatt noen rundt meg som ville se på, ville jeg bare latt VM passere. Når det er sagt, så har jeg etter å ha sett noen kamper også fått bekreftet at det er mye filming og drama. Det synes jeg er utrolig lite sjarmerende. De skulle nesten fått trekk i lønn hver gang de slenger seg rundt som om de har blitt skutt. Det minner litt om barna mine da de var små, der begge sto og skyldte på hverandre – men forskjellen er at dette faktisk er voksne menn som er på jobb med lønn som ikke kan forsvares😂 Men ja..jeg synes bare det er litt spesielt å bruke så mye energi på å irritere seg over noe man fint kan unngå, særlig når det ikke egentlig berører en selv. Anonymkode: 9c452...451 1
Vibelator Skrevet i går, 09:59 #44 Skrevet i går, 09:59 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har bedt til alle guder og nærmest danset i regne for å forbanne Norge. De taper heldigvis 🙏😈 Anonymkode: 0c8d3...90b Uff du har ett misserabelt liv 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:53 #45 Skrevet i går, 11:53 Vibelator skrev (1 time siden): Uff du har ett misserabelt liv Livet ble straks mye bedre for mange av oss 🥳 Anonymkode: ddc19...e9e 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #46 Skrevet 21 timer siden Jeg er totalt uinteressert i fotball og VM. Og jeg er en mann! Men det er selvfølgelig greit at andre har den interessen. Føler av og til at mange lar seg engasjere av noe fordi alle andre gjør det. Altså en form for massepsykose. For meg virker det litt komisk hvordan sportsjournalistene i media hausser opp den norke VM-innsatsen. Jeg har altid vært slik, altså en som heller vil gjøre opp min egen mening om ting. Vi mennesker er forskjellige. Men på mange andres vegne synes jeg jo det var litt leit at Norge røk ut i natt. Anonymkode: 62b31...d9f
solsolsol Skrevet 21 timer siden #47 Skrevet 21 timer siden Selv om jeg var dødssur i natt håpet jeg innerst inne at vi kanskje ikke skulle gå videre. Vi har kommet kjempelangt, samtidig som det er mulig å gjøre det enda bedre neste gang. Er null lei og kommer til å heie på England videre.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #48 Skrevet 5 timer siden solsolsol skrev (16 timer siden): Selv om jeg var dødssur i natt håpet jeg innerst inne at vi kanskje ikke skulle gå videre. Vi har kommet kjempelangt, samtidig som det er mulig å gjøre det enda bedre neste gang. Er null lei og kommer til å heie på England videre. Tenk å heie på et lag med spillere blottet for integritet. En rekke dramaqueens hele gjengen. Ordentlige mannfolk faller ikke som fluer slik de engelske spillerne gjør. Anonymkode: 0f728...335 1
Vaermina Skrevet 4 timer siden #49 Skrevet 4 timer siden solsolsol skrev (16 timer siden): Selv om jeg var dødssur i natt håpet jeg innerst inne at vi kanskje ikke skulle gå videre. Vi har kommet kjempelangt, samtidig som det er mulig å gjøre det enda bedre neste gang. Er null lei og kommer til å heie på England videre. Heier du på dem? Ok, de som jukset seg til seier med skuespill. Jeg håper nå Argentina slår dem ut først og fremst, men at de ryker ut neste siden de "vant" mot Egypt på samme måte. Resten kan være det samme for meg hvem som vinner, har vært mange rare kamper med uforståelig dømming. I de store landenes favør.
Vaermina Skrevet 4 timer siden #50 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tenk å heie på et lag med spillere blottet for integritet. En rekke dramaqueens hele gjengen. Ordentlige mannfolk faller ikke som fluer slik de engelske spillerne gjør. Anonymkode: 0f728...335 Se bare på hvordan flere på det norske laget dyttet Nyland i glede for å redde ball etter ball. De ga skikkelig aggressivt trøkk i dyttene sine, ser kinnene flapper i slowmotion. Likevel står han oppe på beina, de engelske ble ikke dyttet halvparten så hardt en gang, likevel faller de 😂 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #51 Skrevet 3 timer siden Det var på høy tid at Norge røyk ut. Landslaget leverte fin underholdning, men de samfunnsmessige konsekvensene av deltakelsen utviklet seg i stadig mer negativ retning, jo lenger den varte. Grådige spekulanter arrangerte overprisede «fellesvisninger» med flatfyll, vold og slåssing. Den ubehagelige og vulgære nasjonalismen, som alltid ligger der like under overflaten, blomstret for fullt i en orgie av alkoholmarinert, brautende selvgodhet helt uten bakkekontakt. Takk og pris for at det endelig er over for denne gang. Anonymkode: 94802...8d8 1 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #52 Skrevet 2 timer siden De som gledet seg over at Norge røk ut, kan nå gråte sammen med svenskene over at vi går ut og feirer laget i dag uansett. 🥰 Anonymkode: 6d5f3...8a8
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #53 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De som gledet seg over at Norge røk ut, kan nå gråte sammen med svenskene over at vi går ut og feirer laget i dag uansett. 🥰 Anonymkode: 6d5f3...8a8 Ja, det blir vel et siste fylleslag med overbelastet politi og legevakt. Anonymkode: 94802...8d8 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #54 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): De som gledet seg over at Norge røk ut, kan nå gråte sammen med svenskene over at vi går ut og feirer laget i dag uansett. 🥰 Anonymkode: 6d5f3...8a8 Ingen som griner over at du vil sitte på brostein dekket av urin og oppkast for å ro I løse lufta. Vi er derimot sjeleglad for freden, roen og ikke minst den manglende lukta av piss, oppkast, parfyme og svette for oss som bor sentrumsnært. 🤢 Anonymkode: ddc19...e9e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå