AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:45 #21 Skrevet torsdag kl. 18:45 Jeg hadde sagt nei til bilde i lokalavisa, både på vegne av barnet og meg selv. Jeg er ikke interessert i at bilder av meg eller barna skal deles på nett. Anonymkode: 9e033...03c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:37 #22 Skrevet torsdag kl. 20:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så hvis de hadde konkurrert i idrett og vunnet så hadde de ikke fått lov til å bli tatt bilde av? Regner selfølgelig med at de ikke får smarttelefon eller nettbrett før de er 16. Anonymkode: f11e4...fb8 Mest sannsynlig så ville jeg ikke nektet det, nei, for da vil barna være over 12-13 år og i større posisjon til å kunne være med å bestemme selv. De er foreløpig for små. Har ikke tatt stilling til telefon enda, det er noen år til de er der hvor presset kommer. Jeg har mennesker i nær familie som egentlig hadde sagt kategorisk nei til smarttelefon, men som måtte gi etter da eldste var 12. Jeg skjønner at her er det et større bilde og press fra samfunnet. Men jeg er utrolig glad mine barn kommer i den alderen etter at vi har begynt å se hvor skadelig det er, og foreldre er bedre i stand til å gjøre gjennomtenkte valg. Anonymkode: cd7a4...e6f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå