AnonymBruker Skrevet 12. juli #21 Skrevet 12. juli Jeg var svært plaget med kronisk migrene og spenningshodepine da jeg bodde sammen med x-partner. Det ble mye bedre etter at vi gjorde det slutt og flyttet fra hverandre. Anonymkode: ffb26...a21 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #22 Skrevet 12. juli Jeg blir lett tappet fullstendig for energi, er jeg i forhold, hvor jeg ikke har det bra. Og personen er ikke voldelig på noe vis, bare lat og egoistisk. Jeg ble frisk da jeg gikk. Men jeg hadde jo ingen diagnose, jeg bare var ekstremt sliten. Det er 18 år siden. Og jeg har vært i 2 forhold siden da, ene i 3 år, andre i 1,2 år. Og hadde det veldig bra med de. Men så startet maset om å flytte sammen, og alt i meg skrek nei. Så det endte jo med brudd, fordi jeg ikke ville flytte sammen med de. Og nå har jeg vært singel i flere år, og tror det er best. Anonymkode: d7133...7e1 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #23 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (På 11.7.2026 den 12.55): Eg har ivertfall blitt mykje lykkeligere og det trur eg er bra for helsen. Anonymkode: 83481...66f Er det fordi du kan tenke mer på deg selv, eller slippe krangel og mas? Anonymkode: c78bd...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #24 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var svært plaget med kronisk migrene og spenningshodepine da jeg bodde sammen med x-partner. Det ble mye bedre etter at vi gjorde det slutt og flyttet fra hverandre. Anonymkode: ffb26...a21 Jeg har også kronisk migrene. Ble det bedre pga mer ro, tror du? Anonymkode: c78bd...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #25 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det fordi du kan tenke mer på deg selv, eller slippe krangel og mas? Anonymkode: c78bd...8b4 Godt poeng! Anonymkode: ab434...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #26 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Man kan absolutt bli syk av forholdet man er i, spesielt kvinner. Jeg mener helt bestemt at min eks-samboer er en stor del av årsaken til at jeg ble uføretrygdet. Han var ikke voldelig, men det var heller aldri noe trygt miljø i hjemmet. Vi kunne ikke snakke om noe, for da ble han offer og jeg måtte bruke energi og krefter på å trøste han. Han slurvet med alt, så jeg måtte alltid gjøre ting selv uansett. Det føltes ikke trygt å dra hjemmefra for jeg visste ikke om han kom til å ta vare på dyr og barn godt nok. Han og barna hans rotet og griset, og sa ofte én ting og gjorde noe annet (type sa de var enig med meg og tok likevel valg som fortsatte å gå utover meg). Jeg var altså alltid i stress og nervesystemet sto i helspenn omtrent hele tiden. Selvsagt blir man syk av slikt. Eksen hans igjen falt også ut av arbeidslivet mens de bodde sammen. Da de flyttet fra hverandre tok det ikke lang tid før hun var i fulltidsjobb. Enkelte mennesker er store energi-vampyrer og de gjør faktisk andre syke. Fysiske sykdommer også ja. Anonymkode: 8874c...fed Som å lese min historie.. Anonymkode: 1e65d...a1b 1 1
katties Skrevet 25. juli #27 Skrevet 25. juli Det er ganske vanskelig, men skriv ned hva som plager deg med partneren din, og så hva som ville plaget deg uten partneren din. Når du ser på listen "uten partner", føler du en lettelse? Er det overkommelige oppgaver? Tenker du "oi, er det bare dette jeg må håndtere?", føler du at du heller har lyst til å ta på deg se oppgavene? Da er det kanskje bedre uten partner. Ellers skal ikke det å gå fremstilles som rosenrødt heller da - det er bedre å forberede seg på de vanskelig og vonde tingene først enne å tro at nå skal det feires og livet blir fantastisk. Vær litt nøktern om det og heller la deg bli positivt overrasket enn å få deg en nedtur.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #28 Skrevet 25. juli Min gamle fastlege mente den beste måten å bli kvitt fibromyalgi på var å skille seg. Anonymkode: 63700...116
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå