Lionda Skrevet 1. september 2003 Forfatter #81 Del Skrevet 1. september 2003 Oj, må man logge seg inn for å skrive nå? Jeg har visst vært borte en stund.... og si meg en ting, hvorfor vil ikke denne dumme pc'en at jeg skal få klikke på smiletegn? *hrmf* Kaffe snart er en god plan, dorian! *veldig blid smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. september 2003 #82 Del Skrevet 10. september 2003 Hei Går det bra med kjærleiken? Vesla mi har begynt big business med dokkesalg til nabodama :blunke: Naboen har kjøpt noen litt ødelagte dokker av vesla, og vesla har kjøpt seg en ny! Så lenge begge er fornøyde med handelen er det jo bra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 23. september 2003 Forfatter #83 Del Skrevet 23. september 2003 Det går ikke så bra med kjærleiken, faktisk... det sluttet faktisk å gå bra nesten med en gang vi ble kjærester, og nå er vi ikke kjærester lengre heller. Også har jeg ikke tid til å skrive noe mer om det akkurat nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 24. september 2003 #84 Del Skrevet 24. september 2003 Så dumt da Håper det går bra med deg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. september 2003 #85 Del Skrevet 24. september 2003 Uffda... :trøste: Hvordan går det med deg, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 27. september 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 27. september 2003 Joda, det går greit med meg. Jeg er mest facinert av at det går an at ting plutselig blir så annerledes bare av at man blir kjærester. Det er greit at det å være kjærester per definisjon innebærer et par ting når det gjelder trofasthet og sånt, men det er nesten litt trist at det virker som om det å være kjærester er en slags ferdiglaget rolle for mange, en rolle man automatisk forventes å passe inn i uavhengig av hva slags person man er. Jeg synes ikke det skal være sånn, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 29. september 2003 Forfatter #87 Del Skrevet 29. september 2003 Idag ble mitt liberale syn på kjønnsroller satt på prøve.... Jeg mener bestemt at selv om det er noen ting gutter oftere liker enn jenter og omvendt, bør det være lov for gutter å like "jenteting" og omvendt uten at noen skal lage noe nummer ut av det. Jepp, det mener jeg. Så idag kjøpte jeg prinsesse-rosa tøfler til sønnen min. Men jeg må innrømme at jeg først fikk ham til å prøve absolutt alle de andre tøffel-typene i hele butikken, da... sånn i tilfelle noen skulle finne på å erte lille engelen min med de rosa tøflene... og at jeg kjøpte de rosa tøflene til å ha hjemme og et annet par til å ha i barnehagen... han -kan- jo ha de rosa tøflene i barnehagen hvis han veldig gjerne vil, men da tror jeg at jeg skal fortelle ham at det kan hende at de andre barna kommer til å kommentere det og sånn. Ikke at han kommer til å bry seg om det, forresten, for han er ikke gutt, han er en jente som heter Josefine. Så da så. Før var han en hund, nå er han en jente. Han mangler i hvert fall ikke fantasi og innlevelsesevne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. september 2003 #88 Del Skrevet 29. september 2003 Godt å høre at det ikke bare er min tass som finner på mye rart. Min har nemlig også hatt en hunde-periode. :o Nå har han sluttet med den og gått over til "herme-etter-alle-som-gjør-noe-rart-på-tv fasen". I dag, skulle han gå på hendene etter å ha sett en tulling på tv'n. Han har heldigvis ikke hatt "jeg-er-jente fase" enda, men har ofte "mamma-er-mann-og-ikke-dame fase" :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #89 Del Skrevet 9. oktober 2003 Eksamen snart panikk puste rolig kan ingenting som vanlig har jeg lest den pensumboken? hva stod det i den? hjelp *hyperventilerer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #90 Del Skrevet 9. oktober 2003 To whom it may concern Psykologisk institutt Blindern, Oslo Jeg registrerer med stor bekymring at dere har litt problemer med å finne et inntakssystem som fungerer til alles tilfredsstillelse, så jeg tok meg den frihet å skrive ned noen alternativer til det vedtatte loddtrekningssystemet: * Dart (høyeste poengsum kommer inn) * Stirre i senk (alle søkere deles inn parvis og stirrer hverandre inn i øynene til den ene ser vekk. Vinneren går videre til neste runde osv til man står igjen med riktig antall søkere) * Kappløp (førstemann fra Fredrikke-bygget til inngangen til instituttet) * Tegnekonkurranse (fineste tegning vinner, avstemning på instituttets websider) * Utholdenhet (den som klarer å sitte lengst på sv-lesesalen uten boblejakke vinner) * Dvergkasting (alle medbringer egen dverg for å holde kostnadene nede. Ekstra poeng for politisk korrekt omtale av dverger) * Klinekonkurranse (del inn i par og se hvem som kan kline lengst. Litt moro kan vi vel få ha) * Melodi Grand Psychologie (alle synger egenkomponert sang om psykologiens historie. Avstemning på instituttets websider) * De som roper høyest-metoden (ekstra poeng for høylydt hulking) * De peneste (avstemning på instituttets websider) Dessuten foreslår jeg at man i tillegg til å kvotere inn menn også kvoterer inn kvinner over 2 meter, neglebitere, folk med unaturlig stor nese og folk fra konservative religiøse minoriteter, da jeg har lagt merke til at det er veldig få av dem på studiet. Mvh Pilonda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. oktober 2003 #91 Del Skrevet 9. oktober 2003 Lykke til med studiene, eksamen og inntak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 12. oktober 2003 #92 Del Skrevet 12. oktober 2003 To whom it may concern Psykologisk institutt Blindern, Oslo <klippet ut fantastisk morsomt brev> Mvh Pilonda Herlig! Krysser fingre og tær for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #93 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hehe, bra noen skjønner ironien min da! Jeg ble nettopp kritisert av en (til nå tilsynelatende oppegående) mann som hadde lest det fiktive brevet mitt i dagboken min på blink, der det også ligger, og som kritiserte meg for at forslagene mine ikke var noe bedre.... HALLO.......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 21. november 2003 #94 Del Skrevet 21. november 2003 Long time, no see - håper alt er bra med deg! God helg Lionda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #95 Del Skrevet 19. mars 2006 Hm. Skulle jeg begynne å skrive litt i denne igjen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. mars 2006 #96 Del Skrevet 19. mars 2006 Jaaaa!!! Det synes jeg du skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #97 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg kan starte med å informere verden om at jeg ser ut som Angelina Jolie med silikon i leppene akkurat nå. Jeg våknet sånn idag morges, og tror det er noe slags allergisk reaksjon. Kanskje noe i tapas'en jeg spiste igår. Det ser komplett idiotisk ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 20. mars 2006 Det var visst matallergi. Jeg har tilbragt dagen på legevakten og fått sprøyter opp og ned og i mente etter at jeg begynte å hovne opp på tunga og i halsen også. Bedre nå da. Ser litt mer ut som meg selv igjen. Litt kjipt at jeg ikke vet hva det er, da, for da kan det jo skje igjen når som helst. Det kan ta måneder før jeg får komme inn til undersøkelse for å finne ut hva jeg er allergisk mot. Jeg må jo vite hva det er i tilfelle jeg skulle ha bruk for å se ut som Angelina Jolie en gang, mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 23. mars 2006 Altså, jeg trodde jeg var dårlig til å motivere meg selv til å gjøre lekser, men herr Gutt slår meg langt ned i støvlene! Nå har han gjort lekser i to timer, og er fremdeles ikke halvveis ferdig med å skrive 4 setninger om vikinger! Erre mulig å bruke såååååå lang tid da? *bite negler for å ikke kjefte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #100 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) *mumle mumle* Husk at seksåringer er sånn... *mumle mumle* store forandringer i hjernestruktur i seksårsalder *mumle mumle* nesten som små tenåringer *mumle mumle* konsentrasjon er for feiginger *mumle mumle* :hår: Endret 23. mars 2006 av Lionda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå