@lfa Skrevet 9. mars 2007 #141 Del Skrevet 9. mars 2007 Så fin (og fornuftig) lekseplan du har. Håper det hjelper på motivasjonen til skolegutten. Og så var det koselig å høre at kjæresteriene blomstrer ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #142 Del Skrevet 10. mars 2007 Lea: Hei, så hyggelig å se deg! Bra det ikke bare er meg som vimser rundt og gjør ufornuftige ting... @lfa: Det ser ut til å fungere kjempebra, han har gjort leksene på under en time alle dagene denne uken, til og med hos pappaen. Flinke lille gutten! Jeg synes noen kunne innføre et sånt belønningssystem på meg også... Jeg har lest ca 1/5 av det jeg burde denne uken, det ligger en hybelelefant under sofaen og kjøkkenbenken min er dekket av oppvask. ... og jeg har ingen som helst planer om å gjøre noe med det idag heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 10. mars 2007 #143 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg er også veldig glad for at vi har fått alt til å fungere slik det gjør. Virker ikke som om noen av oss, store eller små, lider noen last One Big Happy Family! tihi. Nei men så lenge han minste som er midtpunktet har det bra, så er det viktigst. Det er så artig å se han vokse opp, han sier så mye rart og er slik en herlig liten person at jeg bare flirer her jeg sitter. Han setter grå hår i hodet på meg og til tider, men kjære vene, et barn er et barn og det er slik barn gjør. De gir utfordringer som må takles. Måten å takle dem på er ofte noe jeg tror man må føle seg frem til. Og ja vi må finne på noe! Kanskje kino med mat eller noe slikt? Finnes sikkert noen filmer fremover som den unge herren kunne tenke seg å se. Eller noe annet, er alltid noe å finne på. Nå gleder jeg meg til sommeren... Grilling i hagen, sene kvelder med bål og marshmellows... Sukk! Sol, varme... Har en skikkelig verkedag i dag og da lengter jeg så innmari etter intens god varme fra solen. Nei, nå MÅ jeg snart legge meg. Samboer og gjengen er ute, jeg skal hente dem men kunne tenke meg å sove et par timer først. Begynner å gå over fra vase-og-være-fjåsete-trøtt til å bli se-dobbelt-trøtt. Og så glemte jeg mate fiskene i ti-tiden og nå står de og tigger værre enn noensinne her.. Makan! Natta til dere noen km unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #144 Del Skrevet 14. mars 2007 Sluagh, kino og mat høres ut som en veldig hyggelig ting, det får vi til Såfremt jeg ikke har omkommet av selvmedlidenhet innen den tid, selvsagt. Jeg må innføre en ny regel, tror jeg: Det er ikke lov å tenke over viktige, vanskelige og kompliserte følelsesmessige eller praktiske tema når man har kroppen full av pms-hormoner. Det er heller ikke lov til å tenke over enkle og bagatellmessige følelsesmessige eller praktiske tema når man har kropppen full av pms-hormoner. Det er faktisk ikke lov til å tenke i det hele tatt. Eller snakke. Eller gå ut av sengen overhode. Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 17. mars 2007 #145 Del Skrevet 17. mars 2007 Ikke for å gni det inn altså men jeg føler meg nesten heldig som ikke har slitt med pms på over fire år. Nå er jeg litt robot nesten siden jeg har implanon i armen, hehe. Diller og kjenner på den støtt, den er litt fancy... Og jeg slipper månedlige forstyrrelser og smerter og hele suppa. Humørsvinginger klarer jeg fint å få til uten pms, hehe Nå skal jeg lese boken "hvor mye veide Elvis da han døde". Det står kun unyttige ting i den og det er jo fantastisk morsomt Skulle ønske hukommelsen min var i orden slik at jeg var i stand til å huske noe av det jeg leser i den... Argh, nabo har fest og synger tom jones... Nabo synger ikke spesielt pent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. mars 2007 #146 Del Skrevet 20. mars 2007 Holder du senga fremdeles? Må bare si at jeg får til alle de tingene uten hjelp av pms-hormoner... om det kan være noen trøst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå