AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:29 #21 Skrevet lørdag kl. 11:29 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Grusom den sulten, som om en har en endeløs brønn utfor svelget 🤪 ser du skrev overfor her at du byttet medisin, håper det fortsetter å hjelpe, er noe dritt dette. Anonymkode: 3b17f...560 Ja, mister konsentrasjon på ca alt annet enn mat. Orker ikke...💀 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så bra! Ellers mener jeg å huske at jeg har lest at man faktisk trenger litt mer mat i lutealfasen fordi forbrenningen går opp. Men det er antagelig ikke snakk om så mye mer enn 100-300 kalorier ifølge google 😅 Anonymkode: 339b3...71f Ja, har også lest dette, så da gjør vel ikke den ekstra remsa med sjokolade noe læll😄 Ts Anonymkode: b7e91...46c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:31 #22 Skrevet lørdag kl. 11:31 I dont care. Jeg bare spiser jeg. Liver er for kort. Anonymkode: 3565e...b47
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:35 #23 Skrevet lørdag kl. 11:35 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I dont care. Jeg bare spiser jeg. Liver er for kort. Anonymkode: 3565e...b47 Problemet mitt er at jeg ikke slapper av i kroppen og hodet når det er sånn. Er konstant støy og det er mest det jeg vil bli kvitt. Men joda, livet er for kort. Ts Anonymkode: b7e91...46c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:39 #24 Skrevet lørdag kl. 11:39 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Problemet mitt er at jeg ikke slapper av i kroppen og hodet når det er sånn. Er konstant støy og det er mest det jeg vil bli kvitt. Men joda, livet er for kort. Ts Anonymkode: b7e91...46c Noen ganger hjelper det å suge på mint pastiller, de verste kveldene (grenser for hvor hardt jeg kan trene før jeg gir meg selv mer problemer haha) spiser jeg sånne mens jeg ser tv, verste jeg får er vondt i magen Anonymkode: 3b17f...560
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:40 #25 Skrevet lørdag kl. 11:40 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen ganger hjelper det å suge på mint pastiller, de verste kveldene (grenser for hvor hardt jeg kan trene før jeg gir meg selv mer problemer haha) spiser jeg sånne mens jeg ser tv, verste jeg får er vondt i magen Anonymkode: 3b17f...560 Skal handle inn pastiller, godt tips! Ts Anonymkode: b7e91...46c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:43 #26 Skrevet lørdag kl. 11:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal handle inn pastiller, godt tips! Ts Anonymkode: b7e91...46c Ja prøv det, tar litt tid før den smelter i munnen så en holder seg opptatt 😃 Anonymkode: 3b17f...560 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:44 #27 Skrevet lørdag kl. 17:44 AnonymBruker skrev (På 10.7.2026 den 15.32): Hva gjør dere som opplever økt sult i lutealfasen? Holder på å bli gæærn. Spiser volum, masse grønt. Hjelper en stund, så blir jeg sulten igjen. Virker å være helt umettelig og jeg hater det. Har dere tips? Drikker vann, får i meg protein, grove knekkebrød, masse grønnsaker. Men jeg er så sulten. Anonymkode: b7e91...46c Jeg sliter med akkurat det samme! Har funnet noen triks som hjelper litt, men det krever en del planlegging 😅 Jeg har alltid kokte egg i kjøleskapet (koker seks om gangen i eggkokeren), og prøver å alltid ha stekt kyllingfilet og cottage cheese klart. Kombinasjonen kyllingfilet + cottage cheese holder meg faktisk mett ganske lenge. Ellers spiser jeg en del Sætre Fiberrik og prøver å være forsiktig med alkohol. Men det er skikkelig slitsomt. Noen ganger er jeg så sulten at jeg ikke får sove, selv om jeg vet at jeg har spist mer enn nok gjennom dagen 🙈 Anonymkode: 01080...f81 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:46 #28 Skrevet lørdag kl. 17:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sliter med akkurat det samme! Har funnet noen triks som hjelper litt, men det krever en del planlegging 😅 Jeg har alltid kokte egg i kjøleskapet (koker seks om gangen i eggkokeren), og prøver å alltid ha stekt kyllingfilet og cottage cheese klart. Kombinasjonen kyllingfilet + cottage cheese holder meg faktisk mett ganske lenge. Ellers spiser jeg en del Sætre Fiberrik og prøver å være forsiktig med alkohol. Men det er skikkelig slitsomt. Noen ganger er jeg så sulten at jeg ikke får sove, selv om jeg vet at jeg har spist mer enn nok gjennom dagen 🙈 Anonymkode: 01080...f81 Jeg føler sånn med deg! Har også alltid kokte egg klart, og en eller annen proteinkilde. Ikke så god på cottage cheese, kanskje jeg skulle gi det en sjanse. Ts Anonymkode: b7e91...46c 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:52 #29 Skrevet lørdag kl. 17:52 Har ingen tips men jeg føler såååå med deg! Har samme problem selv Anonymkode: 45b77...78a 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:52 #30 Skrevet lørdag kl. 17:52 Hva i all verden er lutealfasen? Anonymkode: 9d20c...a6e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:53 #31 Skrevet lørdag kl. 17:53 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Lutelfasen faktisk. Har man jobb,hjem og familie så rekker man knapt å drikke nok vann. Er nok et luksusproblem.... Anonymkode: 02ce5...a3b Ja, det er jo godt dokumentert at folk med jobb, hjem og familie aldri overspiser 😅 Anonymkode: 01080...f81 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:05 #32 Skrevet lørdag kl. 18:05 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva i all verden er lutealfasen? Anonymkode: 9d20c...a6e Ukene etter eggløsning og før mensen. Anonymkode: b7e91...46c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:05 #33 Skrevet lørdag kl. 18:05 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har ingen tips men jeg føler såååå med deg! Har samme problem selv Anonymkode: 45b77...78a Hjelper at jeg ikke er alene hvert fall😅 Ts Anonymkode: b7e91...46c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:08 #34 Skrevet lørdag kl. 18:08 AnonymBruker skrev (På 10.7.2026 den 15.32): Holder på å bli gæærn. Anonymkode: b7e91...46c I.A? Anonymkode: 1d5fc...690
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:19 #35 Skrevet lørdag kl. 18:19 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, mister konsentrasjon på ca alt annet enn mat. Orker ikke...💀 Ja, har også lest dette, så da gjør vel ikke den ekstra remsa med sjokolade noe læll😄 Ts Anonymkode: b7e91...46c Har du snakket med lege? Det høres jo litt ut som at det er noe om du mister konsentrasjon til fordel for mat når du får i deg nok? Jeg har hatt perioder hvor jeg slet mye med mat og ikke spiste, men jeg mistet ikke konsentrasjonen. Så den sammenhengen skal jo egentlig ikke være så sterk som hos deg? Anonymkode: a9ce9...600
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:22 #36 Skrevet lørdag kl. 18:22 Vent! Er du gravid? har dette vart lengre enn noen månder? Har du smerter? Bør du dra på ultralyd? Anonymkode: a9ce9...600
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:41 #37 Skrevet lørdag kl. 18:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva i all verden er lutealfasen? Anonymkode: 9d20c...a6e Perioden som varer fra eggløsning til første dagen av mensen. Anonymkode: 6bfd9...242
AnonymBruker Skrevet i går, 07:32 #38 Skrevet i går, 07:32 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vent! Er du gravid? har dette vart lengre enn noen månder? Har du smerter? Bør du dra på ultralyd? Anonymkode: a9ce9...600 Nei, ikke gravid😊 Har vært sånn siden... alltid i varierende grad. Denne gangen har det tatt helt av, og jeg orker ikke😭 Ts Anonymkode: b7e91...46c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:32 #39 Skrevet i går, 07:32 AnonymBruker skrev (13 timer siden): I.A? Anonymkode: 1d5fc...690 Hæ? Anonymkode: b7e91...46c
AnonymBruker Skrevet i går, 07:34 #40 Skrevet i går, 07:34 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har du snakket med lege? Det høres jo litt ut som at det er noe om du mister konsentrasjon til fordel for mat når du får i deg nok? Jeg har hatt perioder hvor jeg slet mye med mat og ikke spiste, men jeg mistet ikke konsentrasjonen. Så den sammenhengen skal jo egentlig ikke være så sterk som hos deg? Anonymkode: a9ce9...600 Legens "sånn er det dessverre for noen kvinner"- kommentar ga meg ikke videre lyst til å ta opp temaet🙃 Ts Anonymkode: b7e91...46c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå