AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:49 #21 Skrevet tirsdag kl. 07:49 AnonymBruker skrev (På 26.7.2026 den 21.00): Det lønner seg vel mer økonomisk å ta 100% foreldrepenger og deretter ta ulønnet permisjon, fremfor 80% foreldrepenger? Anonymkode: 82a71...868 Økonomi er det siste jeg gidder å bekymre meg over når jeg har en liten baby . Penger kommer og går. Slutt å stress så fælt! Anonymkode: efd88...fe2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:24 #22 Skrevet tirsdag kl. 08:24 AnonymBruker skrev (På 26.7.2026 den 21.00): Det lønner seg vel mer økonomisk å ta 100% foreldrepenger og deretter ta ulønnet permisjon, fremfor 80% foreldrepenger? Anonymkode: 82a71...868 Det kommer an på. For noen vil det lønne seg, men for andre ikke. Man må regne på det ut ifra begge foreldres inntekt, når man kan få/ønsker barnehagestart, og tenke på hvilken risiko man er OK med å ta knyttet til å miste rettigheter til sykepenger ved ulønnet perm. Det fins ikke én fasit på hva som lønner seg. Anonymkode: ca8a7...41f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå