AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Jeg mistet alt hår pga. cellegift. Nå har jeg hår 7-9 cm, bak er de krøllete. I utgangspunktet vil jeg ha hår i skuldrelengden. Skal jeg bare vente eller gå til frisør, per i dag ser håret helt forferdelig. 😢 Anonymkode: 8e12a...dd4 1
Sniff76 Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Jeg hadde helt klart klippet det noen ganger underveis mens du sparer. Slik at det ser bedre ut. Det tar mange måneder til eller over et år å få det til å gro ned til skuldrene. Er det ikke hyggelig å ha en ok frisyre nå mens du sparer også? ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Mer man klipper, lengre tid før du får den lengden du vil ha. Anonymkode: 27c41...bf4 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Nå er det jo populært med mullets, da kan du få klippet håret litt i fasong uten å ta så mye lengde. Når det nederste er så langt du ønsker lar du bare resten vokse etter. Her er en oversikt som viser forslag for hver lengde: https://babygizmo.com/tips-growing-haircut/?amp Anonymkode: 3cedc...cb3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli TS her: i går var jeg hos frisør, klippet litt på sidene og bak, ser mye bedre nå. Anonymkode: 8e12a...dd4 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Jeg har også hatt cellegiftbehandling, og da håret kom tilbake valgte jeg å klippe meg ganske jevnlig. For meg handlet det om velvære. Etter mange måneder uten hår var det ubeskrivelig å ha en hårsveis igjen. Selv om det tok litt lengre tid å nå målet, var det så godt å endelig føle seg noenlunde velstelt og fin på håret. Jeg bruker en fast frisør, og snakket med henne om hvordan jeg ønsket å ha håret på sikt. Hun gav meg også litt råd og tips om "sparesveis" undervegs i prosessen. Anonymkode: c4a5c...577 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå