AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Hei. Til dere som har tydelige eggløsningssmerter og tracker samtidig med eggløsningstester: pleier smertene å komme før, etter, eller på eggløsningsdagen? Anonymkode: e5713...7ae
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei. Til dere som har tydelige eggløsningssmerter og tracker samtidig med eggløsningstester: pleier smertene å komme før, etter, eller på eggløsningsdagen? Anonymkode: e5713...7ae Starter som noen murringer i dagene før, også er de som regel på sitt meste når jeg har fått tydelig peak på testen, når teststreken nesten stjeler all fargen til kontrollstreken. Da murrer det ganske kraftig. Selve EL dagen føler jeg meg mer øm. Anonymkode: 5daf3...b68
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Usikker på hvor i syklusen jeg er, men pleier å få helt sinnsyke smerter på en side dag 15, så vil tro det er på eggløsningsdagen Anonymkode: e5713...7ae
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Jeg opplever at eggløsningsmertene kommer når selve eggløsningen skjer. De kommer plutselig og varer bare noen få minutter. Noen ganger er de intense, andre ganger kjenner jeg ikke at det har skjedd. Har holdt på med IVF en god stund og blitt rimelig trygg på at smertene er relatert til EL. Sånn i forhold til eggløsningstester, så pleier eggløsningen/eggløsningsmertene å komme ca 8-18t etter peak. Eller rundt 24t etter lh surge har begynt. Anonymkode: dd891...4cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå