Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wæææh! Endelig positiv test, er 6 uker i dag. Vi gjorde icsi via Porsgrunn klinikken og nå er jeg så hinsides redd for å miste. Har aldri vært gravid før og aner ikke hvordan ting skal føles eller være.

Kjenner mye stikking, er sykt oppblåst og sliten. Ekstrem luktesans og mye kvalme på morgenen. 

Vi skal ha tidlig UL nå på torsdag, en måned etter innsett og jeg er så redd det skal være noe galt. Sykehuset trengte ikke at jeg tok verken blod eller urinprøve så har kun tester å gå på, men den siste testen jeg tok var heftig sterk. 

Noen andre som er i samme stadie? Vil egentlig bare ha noen å snakke med om alt dette 😅 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åhhh, kjenner meg igjen - selv om jeg ble gravid på «vanlig» måte. Jeg hadde første ultralyd i uke 12, og siden vi var aktive prøvere visste jeg at jeg var gravid fra jeg fikk positiv test i uke 5 eller noe. Ventetiden var uutholdelig, og jeg var så redd for å miste (det var jeg egentlig helt fram til termin). Husker at jeg gikk på do hele tiden bare for å sjekke om det var blod i truseinnlegget. Mange kjenner jo ikke noe særlig til graviditeten så tidlig, bortsett fra kanskje kvalme og trøtthet, og jeg fryktet faktisk helt fram til den ultralyden i uke 12 at jeg bare innbilte meg hele greia og at vi skulle komme inn til ultralyd og oppdage at det ikke var noe der 😂

Gratulerer til deg, forresten! Jeg tror det er veldig vanlig å engste seg, men det går jo som regel bra ❤️ Mannen min og jeg har nettopp begynt å prøve på nummer 2, så brått er jeg tilbake på samme stadie igjen, jeg også. Håper du får et fint svangerskap, og etterhvert en fantastisk babytid! ❤️

Anonymkode: 29cd1...f3a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer!! Har dere forsøkt lenge? Hvor gammel er du? 

Dette kommer til å gå bra, du har jo både kvalme og sterke tester. 

Anonymkode: 5a97b...e5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...