AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Hei! Kan jeg drikke alkohol og spise f eks Brie i venteperioden? Hadde eggløsning for en ukes tid siden, forsøker å bli gravide Anonymkode: 3516e...f7b
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Jeg tenker at det går helt fint å leve ganske normalt i ventetiden. Du vet aldri hvor lang tid det vil ta, og du kan ikke slutte å leve om det skulle ta tid. Jeg ville unngått å drikke meg full, men noen glass vin innimellom hadde jeg ikke stresset med. Slutt når testen er positiv. Pasteurisert brie er også helt greit. Anonymkode: e78b3...9a7 2
Hafruefrøkna Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Jeg levde som gravid mellom eggløsning og testing. Bare sånn i tilfelle ❤️ så jeg lot være å drikke for mye kaffe, holdt meg unna alkohol og div ost osv.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Selvfølgelig. Bare tull å lage styr før det er nødvendig. Du får nok restriksjoner når testen faktisk er positiv. Men noen synes jo det er gøy med litt styr rundt prøving og graviditet. Anonymkode: c33d3...021 4
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Jeg tenker at man bør forsøke å leve et så normalt liv som mulig, så fremt til at det livet ikke medfører sprit fem ganger om dagen, to pakker sigaretter, stoff, osv. Tror ventetiden kan bli veldig lang og til dels ugrei hvis man skal ta alle mulige forholdsregler. Anonymkode: 16ffd...21a 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Takk for så fine svar fra alle sammen! Godt å ha et sted man kan snakke og spørre om sånne ting🙏 Anonymkode: 3516e...f7b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå