Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor kommer du med misnformasjon? Om du mener det, så gjerne henvis til NAV og regelverk.

Se svar fra HI, når hun klarer seg på sparte midler i 2 år, tror jeg ikke 18 uker blir noe problem 

Å ja, ts, du får dagpenger selv om du sier opp selv. Les på NAV sine sider om reglene å hvor mye du vil få. All informasjon står der.

Anonymkode: 25c7d...d62

Jeg som skrev at det er 18 ukers karantene. Så nei hun får ikke dagpenger med det første som vanlig, når hun har sagt opp selv. Jeg tror heller ikke det er noe problem når hun har til 2 år, men er jo greit å ta med i betraktning. 18 uker dvs over 4 mnd er jo fort endel av sparepengene. 

Anonymkode: d44cf...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor kommer du med misnformasjon? Om du mener det, så gjerne henvis til NAV og regelverk.

Se svar fra HI, når hun klarer seg på sparte midler i 2 år, tror jeg ikke 18 uker blir noe problem 

Å ja, ts, du får dagpenger selv om du sier opp selv. Les på NAV sine sider om reglene å hvor mye du vil få. All informasjon står der.

Anonymkode: 25c7d...d62

Du har ikke rett på dagpenger om du ikke er en reel arbeidssøker. TS vil jo prioritere å reise og tenker på seg selv. Det er helt greit, men ikke på dagpenger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har jeg rett på dagpenger hvis jeg sier opp selv?

Anonymkode: ec31d...8d8

Du får 18 uker karantene om du sier opp selv, og etterpå når du får dagpenger er det visse plikter du må forholde deg til, søke jobber, kanskje kurs etc. Og du har jo oppsigelsestid, vanligvis 3 måneder fra den 1.i påfølgende måned. Du kan spørre om denne kan forkortes, men det har du ingen garanti for at skjer. Du får ikke dagpenger for å reise i rundt og oppdage verden  

Anonymkode: bdddf...ef5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...