ShiLi Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Tar sjansen å håper noen kan hjelpe meg å dele spleis. Det er til og med verd alle hatkommentarene jeg vet kommer for å ha satt meg i denne situasjonen. Er dypt fortvilet. https://spleis.no/luna26
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Livet er ikke alltid rett frem og er full av overraskelser (noen av de er dyre). Jeg ble med og krysser fingerene for at hunden får inn nok til en operasjon. Det er alltid verdt å prøve å bedre livskvaliteten til dyr, de vil jo gjerne leve de også. Anonymkode: 034cb...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Tigging og deling av spleis er vel ikke greit her inne…..? Anonymkode: 021f8...b38 3 5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden ShiLi skrev (1 time siden): Tar sjansen å håper noen kan hjelpe meg å dele spleis. Det er til og med verd alle hatkommentarene jeg vet kommer for å ha satt meg i denne situasjonen. Er dypt fortvilet. https://spleis.no/luna26 Hvorfor deler du ikke på FB? Merkelig du deler her inne men ikke der. Anonymkode: 0283a...cd7 1 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Livet er ikke alltid rett frem og er full av overraskelser (noen av de er dyre). Jeg ble med og krysser fingerene for at hunden får inn nok til en operasjon. Det er alltid verdt å prøve å bedre livskvaliteten til dyr, de vil jo gjerne leve de også. Anonymkode: 034cb...fcc Sjekker vel først opp før du sender penger til noen. Står hvem som får pengene, sjekker du opp denne personen på FB så er ikke den spleisen delt der. Man deler vel først og fremst med venner og familie ikke vilt fremmede. Anonymkode: 0283a...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sjekker vel først opp før du sender penger til noen. Står hvem som får pengene, sjekker du opp denne personen på FB så er ikke den spleisen delt der. Man deler vel først og fremst med venner og familie ikke vilt fremmede. Anonymkode: 0283a...cd7 Takk for at du deler. Anonymkode: a233d...e79
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Ser bare kattebilder jeg på den fb siden. Anonymkode: f090c...d76
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Du får sjekke opp dette tilbudet https://www.dyrebeskyttelsen.no/lisaklinikken/ Anonymkode: a2327...202 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser bare kattebilder jeg på den fb siden. Anonymkode: f090c...d76 Håper KG går på den personen der. Svindelforsøk bør anmeldes. Anonymkode: 0283a...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Ts. Du kan få delbetaling. Og du kan evt jobve mer samtidig. Hvis ikke leve mye billigere mens du delbetaler. Anonymkode: 4d711...171
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Ta kontakt med lisaklinikken Anonymkode: 52d20...859 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden De fleste hundemennesker har bilde av hunden sin på facebook. Her er det katter. Anonymkode: f090c...d76
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #14 Skrevet 30 minutter siden Ikke gi penger til denne spleisen som mest sannsynlig er svindel. Personen har ikke hundebilder på facebook siden sin. Kun kattebilder. Anonymkode: f090c...d76
ShiLi Skrevet 25 minutter siden Forfatter #15 Skrevet 25 minutter siden Jeg har endret innstillingene på noen innlegg på fb så hun skal vises på bilder. Ellers har hun instaprofil, datter som styrer denne. Chipnummer 578098100596059 for den som vil sjekke selv 1
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #16 Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Livet er ikke alltid rett frem og er full av overraskelser (noen av de er dyre). Jeg ble med og krysser fingerene for at hunden får inn nok til en operasjon. Det er alltid verdt å prøve å bedre livskvaliteten til dyr, de vil jo gjerne leve de også. Anonymkode: 034cb...fcc Håper du sjekket navnet på mottager. Anonymkode: f090c...d76
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #17 Skrevet 23 minutter siden ShiLi skrev (1 minutt siden): Jeg har endret innstillingene på noen innlegg på fb så hun skal vises på bilder. Ellers har hun instaprofil, datter som styrer denne. Chipnummer 578098100596059 for den som vil sjekke selv KG er ikke til spleis og innsamlinger. Anonymkode: f090c...d76
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #18 Skrevet 20 minutter siden ShiLi skrev (4 minutter siden): Jeg har endret innstillingene på noen innlegg på fb så hun skal vises på bilder. Ellers har hun instaprofil, datter som styrer denne. Chipnummer 578098100596059 for den som vil sjekke selv Ønsker dere masse lykke til, håper det ordner seg. Anonymkode: 1dd81...70c 1
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #20 Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts. Du kan få delbetaling. Og du kan evt jobve mer samtidig. Hvis ikke leve mye billigere mens du delbetaler. Anonymkode: 4d711...171 Det er ikke mange klinikker som lar deg dele opp betalingen. Da må du i tilfelle bruke Svea finans eller Ressursbank. Er man ikke kredittverdig så får man ikke godkjent søknaden. Og da er det liten grunn for dyreklinikken å tro at de skal få penger.... Anonymkode: 92c12...c2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå