Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det varierer litt ut fra dagsformen…. Men en kraftig rabbit som stimulerer både fitte, klit og rumpe på en gang er deilig ❤️❤️‍🔥

Anonymkode: db8b9...c69

Enig i det med rabbit, bortsett fra at jeg aldri putter noe opp i rompa.

Anonymkode: 4149b...604

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mannen min vet ikke om alle sexleketøyene jeg har, men han vet hvor de ligger og kan se der når som helst, så det er ikke fordi jeg synes at det er pinlig at han ikke har sett alle. Han har bare ikke vært så interessert når vi har snakket om det. Min libido er høyere enn hans, så de aller fleste lekene bruker jeg når jeg onanerer.

Du synes kanskje at det er pinlig fordi du har vært uinteressert i sex i mange år, og nå vet du ikke helt hvordan du skal prate åpent om det til mannen din? For alt du vet så har dette temaet blitt like vanskelig for ham oppigjennom årene. Sett deg ned med ham og snakk åpent om hvordan det har vært og hvordan du føler at lystene har våknet til igjen. Og lytt til ham. Han har helt sikkert masse følelser rundt dette han også. Etter dette kan dere forhåpentligvis "gjenoppdage" felles sexliv og nytelse, i tillegg til at du blir kjent med din kropp og hvilke behov du har.

Kos deg masse.

Endret av Cam03
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...