AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Jeg har handlet en sommerpakke med sextoys fra en nettbutikk.... har ikke fortalt gubben, fordi jeg synes det er pinlig. Er det pinlig? Jeg har vært uintressert i alt som har med sex og gjøre i mange år,pga kropp og psykisk og fysisk uhelse, men nå har jeg altså handlet en haug med leketøy, leser bøker om nymfomane vampyrer og fantaserer og en sexbuddy fra 20 år siden.... ikke si det er overgangsalderen som har kicka inn?? K43 Anonymkode: 8f308...072 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har handlet en sommerpakke med sextoys fra en nettbutikk.... har ikke fortalt gubben, fordi jeg synes det er pinlig. Er det pinlig? Jeg har vært uintressert i alt som har med sex og gjøre i mange år,pga kropp og psykisk og fysisk uhelse, men nå har jeg altså handlet en haug med leketøy, leser bøker om nymfomane vampyrer og fantaserer og en sexbuddy fra 20 år siden.... ikke si det er overgangsalderen som har kicka inn?? K43 Anonymkode: 8f308...072 Perimenopause, 40-årskrise og et savn etter noe mer enn bare det samme gamle A4-livet? Sexleketøy er ikke flaut, bare inviter mannen din på en inngående demonstrasjon av lekene. Jeg er ganske sikker på at han er med på moroa. Anonymkode: a77c9...9c7 1
SlemUlv Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Hvorfor skulle det være pinlig? Og hvorfor er du med en partner du føler du ikke kan prate med? 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Skulle ønske du var min venninne. Vi kunne byttelånt og utvekslet erfaringer. Anonymkode: db8b9...c69 1
SurDiamant Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Så herlig da! 🤩 Er sikker på det blir veldig godt mottatt - og hvis ikke, så er det jo tross alt leketøy! Og leketøy er jo stort sett skapt for å kunne kose seg på egenhånd. Det er jo evt. utelukkende hans tap ☺️
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Skulle ønske du var min venninne. Vi kunne byttelånt og utvekslet erfaringer. Anonymkode: db8b9...c69 Begynner du å bli gammal å? Ts Anonymkode: 8f308...072
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden SlemUlv skrev (57 minutter siden): Hvorfor skulle det være pinlig? Og hvorfor er du med en partner du føler du ikke kan prate med? Det har endt opp med å bli litt vanskelig det der Ts Anonymkode: 8f308...072 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Begynner du å bli gammal å? Ts Anonymkode: 8f308...072 Jepp, er 47 og har en stor boks med leketøy under senga 😂 Anonymkode: db8b9...c69 2
Snok1 Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har endt opp med å bli litt vanskelig det der Ts Anonymkode: 8f308...072 Dette innkjøpet kan bli et vendepunkt og en ny, frisk start på kommunikasjonen.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Snok1 skrev (33 minutter siden): Dette innkjøpet kan bli et vendepunkt og en ny, frisk start på kommunikasjonen. Håper sommeren blir digg om ikke annet😂 Ts Anonymkode: 8f308...072 2
SurDiamant Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp, er 47 og har en stor boks med leketøy under senga 😂 Anonymkode: db8b9...c69 Akkurat sånn det skal være 🤩🙌
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jepp, er 47 og har en stor boks med leketøy under senga 😂 Anonymkode: db8b9...c69 Begynner å få en voksen samling selv😎 hva er favoritten? Anonymkode: 8f308...072
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Snok1 skrev (6 timer siden): Dette innkjøpet kan bli et vendepunkt og en ny, frisk start på kommunikasjonen. Hiver litt etter litt, blir ikkje brukt lengre Anonymkode: 9d741...8f4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Utrolig leit at du ikke kan snakke sammen din egen mann? Du kan jo starte med å si, Kjære jeg vet at vi ikke har hatt så mye sex den siste tiden, de siste åra(?) og nå kjenner jeg at lysten har sneket seg tilbake, jeg har faktisk kjøpt litt leketøy. Har du lyst å se hva jeg har kjøpt? Kanskje vi kan leke litt sammen? Anonymkode: 8e176...6ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå