AnonymBruker Skrevet 7. juli #23 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Garn. Anonymkode: f40bb...06f Jeg er over 60 og strikker mye, så jeg trenger garn, men ønsker å velge det ut selv med tanke på prosjektet jeg planlegger. Håndsåpe fra Aesop blir jeg alltid glad for. Solcellelampe til hagen var også en god idé. Bøker er aldri feil. Ikke gi alkohol hvis du ikke er 100% sikker på at mottager ikke har allkoholproblemer. Anonymkode: d777f...8d7
AnonymBruker Skrevet 7. juli #24 Skrevet 7. juli Min mor fikk en del blomster og planter til hennes 60-årsdag, men hun fikk en staude og det var nok den som var gaven som falt mest i smak. Så jeg stemmer for staude! Anonymkode: dc13d...10f
AnonymBruker Skrevet 21. juli #25 Skrevet 21. juli Nordlysstøv skrev (På 5.7.2026 den 17.56): Gavekort til frisør, fotpleie, vinmonopolet,kino, restaurant... Gavepakke fra Rituals. Ulike str og priser. Om du vet hva som er hennes favoritt parfyme eller dagkrem? (Spør hennes datter/svigerdatter/søster) Vil bare kommentere ang. disse forslagene: Hver gang jeg får hudkrem, sjampo eller gud forby parfyme blir alt sammen kastet dessverre. Pga allergi er jeg veldig nøye med slikt, og vil absolutt ikke ha tilfeldige produkter valgt ut av andre i gave. Det samme gjelder for øvrig duftlys eller røkelse, som for min del er Gavene Fra Helvetet. Hadde en relativt nær venninne som alltid gav meg enten såper, duftlys eller røkelse, og da skjønte jeg hvor lite vi egentlig kjente hverandre. Stiller meg heller i rekken av dem som foreslår staude - det hadde jeg blitt superglad for. Anonymkode: e3a4a...661 1
Nordlysstøv Skrevet 21. juli #26 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vil bare kommentere ang. disse forslagene: Hver gang jeg får hudkrem, sjampo eller gud forby parfyme blir alt sammen kastet dessverre. Pga allergi er jeg veldig nøye med slikt, og vil absolutt ikke ha tilfeldige produkter valgt ut av andre i gave. Det samme gjelder for øvrig duftlys eller røkelse, som for min del er Gavene Fra Helvetet. Hadde en relativt nær venninne som alltid gav meg enten såper, duftlys eller røkelse, og da skjønte jeg hvor lite vi egentlig kjente hverandre. Stiller meg heller i rekken av dem som foreslår staude - det hadde jeg blitt superglad for. Anonymkode: e3a4a...661 Full forståelse 🫂 Da kjenner man sine venner for dårlig. Samme som å kjøpe vin til noen som ikke liker det, eller er avholds 😓 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #27 Skrevet 21. juli Jeg hadde blitt mest glad for om du inviterte meg med på cafe, restaurant, teater, konsert eller hvilken som helst aktivitet vi kunne ha sammen. Dyrt eller billig spiller ingen rolle. Anonymkode: d1c99...485
AnonymBruker Skrevet 21. juli #28 Skrevet 21. juli Jeg som hage- og rosegal dame på ca samme alder hadde blitt kjempeglad for en fin buskrose som passer klimasonen/herdighetssonen. Anonymkode: 48686...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #29 Skrevet 21. juli Jeg hadde blitt glad for for eksempel en ny, fin vannkanne, brevpost, fargeblyanter, noe fra gjenbruken - som krimbok, noter, enkel glassvase til småblomster eller markblomster -, ny hodepute, putetrekk-beskyttelse til å ha under putetrekket, en kopp kaffe på kaféen, hjemmelaget syltetøy eller strikkede kluter. Anonymkode: 88154...4f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå