AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Noen som bruker hundeparker? Jeg har begynt å gå dit med vår hund. Han koser seg sånn. Kjempestor park og masse plass å løpe på. Vi eiere sitter på benkene og drikker kaffe i sola ☀️ Anonymkode: 22f9a...c0a
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Av og til, men er litt nøye på hvem som er der først. Vurderer alltid utenfra, og ser hvordan det går for seg der inne. Nå har jeg blitt kjent med en del av dem, så jeg vet jo på forhånd hvem jeg stoler på. Da er det jo ganske hyggelig, fint å prate litt om hund og se dem leke og løpe sammen. Anonymkode: 7504f...0c1
Anonymbruker*** Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Jeg er ikke fan av hundeparker da det er lite kontroll og ofte for mange hunder på en liten plass. Jeg finner på å bruke en hundepark i ny og ne når den er tom og går som oftest etter kort tid når det kommer noen andre. De hundene jeg har hatt har ikke hatt særlig glede av hundepark. For ikke så lenge siden var jeg på ett hundetreff (heldigvis var min egen hund igjen hjemme). Det var så utrolig kaotisk med hunder som var tydelig stresset. Det var knurring, bjeffing, jukking. Noen hadde tatt med seg en hundeleke som hundene selvfølgelig kranglet over. Så mange av de som var der mente dette var kjempekjekt for hundene deres. Jeg tenkte i mitt stille sinn at jeg aldri kunnet funnet på å utsette min hund for det miljøet der. Hjelp... 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Anonymbruker*** skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke fan av hundeparker da det er lite kontroll og ofte for mange hunder på en liten plass. Jeg finner på å bruke en hundepark i ny og ne når den er tom og går som oftest etter kort tid når det kommer noen andre. De hundene jeg har hatt har ikke hatt særlig glede av hundepark. For ikke så lenge siden var jeg på ett hundetreff (heldigvis var min egen hund igjen hjemme). Det var så utrolig kaotisk med hunder som var tydelig stresset. Det var knurring, bjeffing, jukking. Noen hadde tatt med seg en hundeleke som hundene selvfølgelig kranglet over. Så mange av de som var der mente dette var kjempekjekt for hundene deres. Jeg tenkte i mitt stille sinn at jeg aldri kunnet funnet på å utsette min hund for det miljøet der. Hjelp... Skjønner deg godt. Hadde aldri dratt et sånt sted med mine hunder heller. Ikke bare kan det oppstå stressende og til tider både farlige og ekle situasjoner, men hva med sykdommer? Har en bekjent i Oslo som kuttet ut alle sånne parker. Hunden hennes ble smittet av både kennehoste og lus. Er dessverre ikke alle eiere som bryr seg om deres hund kan smitte andre Anonymkode: d3b7e...015 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Bruker de parkene jeg kan booke tid og ha parken for meg selv (eller med andre jeg avtaler med). Anonymkode: b8369...526
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Skjønner deg godt. Hadde aldri dratt et sånt sted med mine hunder heller. Ikke bare kan det oppstå stressende og til tider både farlige og ekle situasjoner, men hva med sykdommer? Har en bekjent i Oslo som kuttet ut alle sånne parker. Hunden hennes ble smittet av både kennehoste og lus. Er dessverre ikke alle eiere som bryr seg om deres hund kan smitte andre Anonymkode: d3b7e...015 Snakk om å kun se det negative. Her vi bor er det en ganske stor og ny park. Stort område å løpe på og kun grønn plen. hundene mine elsker å dra dit. Løper og leker med de andre hundene. jeg har to små. Ofte er det kun 4-5 hunder inkl mine. ansvarlige hundeeiere og hyggelige folk. Ingen tar med hunden i en slik park om man ikke har kontroll på den, har løpetid eller er agressiv mot andre hunder. vi bor på lite sted der alle kjenner alle så for oss er det veldig trivelig. Fått mange nye bekjente Anonymkode: 22f9a...c0a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Skjønner deg godt. Hadde aldri dratt et sånt sted med mine hunder heller. Ikke bare kan det oppstå stressende og til tider både farlige og ekle situasjoner, men hva med sykdommer? Har en bekjent i Oslo som kuttet ut alle sånne parker. Hunden hennes ble smittet av både kennehoste og lus. Er dessverre ikke alle eiere som bryr seg om deres hund kan smitte andre Anonymkode: d3b7e...015 Ja hva med sykdommer? De fleste vaksinerer hundene sine og er opptatt av godt dyrehold. Jeg er ikke en person som går rundt å tror jeg er verdens beste hundeeier og kan og vet alt om hund. Jeg har også tro på at mine hundemedeiere har like god kontroll på hunden sin som meg Anonymkode: 22f9a...c0a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Absolutt ikke. Mine hunder har faste hunder de får herje med. Utenom det ønsker jeg ikke at de skal være interessert i andre hunder. Det er så innmari mange uoppdragne hunder med eiere som tenker at «hundene får ordne opp selv» mentalitet. Det kan fort oppstå skader og ikke minst smitte. Spesielt i de parkene hvor eierene står midt på et jorde og ikke er i bevegelse. Slåsskamper mellom hunder er ikke gøy. Og det er ikke alltid vi får med oss oppløpet og kan stoppe det. Hannhunder som rir på tisper.. Listen er lang. Det positive veier overhodet ikke opp for det negative. Nei. Bare nei!! (Unntaket er om man er alene slik at hunden(e) får løpe fritt i båndtvangen. En stor hund kan ta livet av en mindre hund i løpet av et brøkdels sekund. Anonymkode: 00bc2...d81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå