AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Jeg har tends til å knytte meg raskt til folk, og har nettopp begynt å date. Snakket med på Tinder i nesten 1 mnd. han sa at han tenker mye på meg osv. Ville ha nr mitt, men sa at det ikke passet så tidlig. Senere spurte jeg han nr hans og ringte, han tok ikke tlf men sendte mld på tinder og spurte om det var meg som ringte og sa at han var opptatt. Etter det fortsatt samtalen videre på tinder i ca 1,5 uke. Til slutt gadd jeg ikke mer og sletta hele tinder. Havner ofte i slike situasjoner og lurer på om noen har noe tips/tanker på hva jeg bør gjøre for å ikke gjøre det samme om og om igjen. Anonymkode: 1a7d3...516
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor møttes dere aldri? Anonymkode: aa746...5cb Si det. Han dro på ferie Anonymkode: 1a7d3...516
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har tends til å knytte meg raskt til folk, og har nettopp begynt å date. Snakket med på Tinder i nesten 1 mnd. han sa at han tenker mye på meg osv. Ville ha nr mitt, men sa at det ikke passet så tidlig. Senere spurte jeg han nr hans og ringte, han tok ikke tlf men sendte mld på tinder og spurte om det var meg som ringte og sa at han var opptatt. Etter det fortsatt samtalen videre på tinder i ca 1,5 uke. Til slutt gadd jeg ikke mer og sletta hele tinder. Havner ofte i slike situasjoner og lurer på om noen har noe tips/tanker på hva jeg bør gjøre for å ikke gjøre det samme om og om igjen. Anonymkode: 1a7d3...516 Har gått i lignende «feller». Tekstet «24/7» i ukesvis før første treff. Blitt veldig sjarmert og opptatt av personen. Så våknet til at personen har ghostet meg den dagen vi skulle treffes. Eller så har vi møttes og så har det vært null kjemi. Har lært meg at jeg ikke kan investere så mye i folk jeg ikke kjenner. Vi må heller treffes tidlig og så ta det derfra. Anonymkode: b2159...67c
Sparkling_Pink Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Om du skal ha en kontaktflate mot nye primært på nett og apper, tenk gjennom hva du ønsker å sortere på, og deretter - de som kommer igjennom sorteringa anbefaler jeg at du møter raskest mulig. (Det er relativt teit å samtale med noen i tre år og så når dere endelig møtes, tåler dere ikke trynet på hverandre). Møtet skal være på et offentlig sted, minst mulig styr og maks vare to timer. En mulig sortering er Burned Haystack. En annen er å være veldig bevisst på kvaliteten i samtaler. Eller om du vil ha kortvarige forhold, fokusere på de tingene som gjør dette givende for deg. For hver nye du møter lærer du om ett nytt menneske og også nye sider ved deg selv. Det er greit å være tydelig og sette grenser. Tidlig dating kan være veldig kaotisk. Det er en naturlig ting å bli tilknyttet andre, spesielt om du trenger et fellesskap å være en del av eller om du er klar for kjæreste. De vellykkede forholdene jeg har hatt og har - har utviklet seg sakte i begynnelsen. Hva jeg ser etter har også blitt utfordret og endret etter hvert som jeg har fått erfare nye ting. Jeg var for eksempel veldig fokusert på noen spesifikke interesser og skulle helst ha noen som delte disse med meg, jeg fant det, og så viste det seg at jeg òg hadde funnet et grenseløst, invaderende og voldelig menneske. Etter den opplevelsen satte jeg i gang prosesser som har endt opp med at jeg ikke lengre er så interessedrevet i sorteringa, stikkordet er heller om det er rom for meg. Det er noe som tar tid å finne ut av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå