AnonymBruker Skrevet 8. juli #41 Skrevet 8. juli Bamseklemmer skrev (12 minutter siden): Jeg onanerer for å vedlikeholde sexlysten, pluss knipeøvelser da. Og tilgangen er laber, fordi jeg er alt for opptatt med et byggeprosjekt. Jeg bruker ikke hormoinspiral da😅men er singel. Så vi er nok litt ulik, men vi nok like god innvendig😁 Hæ? Er du dame nå...? Anonymkode: ea56e...ecf 1
BBB12345 Skrevet 8. juli #42 Skrevet 8. juli https://www.tv2.no/nyheter/sa-ofte-onanerer-nordmenn-det-skal-vaere-goy/18808317/
Bamseklemmer Skrevet 8. juli #43 Skrevet 8. juli Nikoletta skrev (5 minutter siden): Tenkte mer på at mennesker generelt var ulike da 😉 Ikke bare du og jeg 😄😜 Men like god innvendig er jeg enig i altså. Og jeg mener også at lyst avler lyst men jeg personlig liker best sex med menneske over onani 🙂 Helt enig med deg😉Det er mere beroliggende å ha sex😇
AnonymBruker Skrevet 8. juli #44 Skrevet 8. juli Før ansvar og stress tynget meg så var det bedre. Er singel, men må ofte være litt forelsket for å ha lyst på en mann, eller iallfall at man har veldig god kjemi. En tilfeldig mann «ute på byen» gjør ikke så mye for meg. Så da venter jeg til rett mann dukker opp. Anonymkode: dbdbc...e95
AnonymBruker Skrevet 8. juli #45 Skrevet 8. juli Gøy tråd. Min kone (42) er vanskelig å holde tritt med for tiden. Litt som det var da vi var tenåringer😅 I 20-årene fikk fødte hun 3 barn og i 30-årene var det meget travelt og hun hadde hormonspiral. Det var ikke så hyppig sex for å si det sånn. I fjor steriliserte jeg meg og derfra eksploderte sexlivet. Jeg visste ikke at det var så vanlig faktisk 😊 Anonymkode: 3a5a9...8d0 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #46 Skrevet 10. juli Førtiårene her også. Jeg nærmer meg femti og håper at sexlysten holder seg. Anonymkode: 3f24a...23a
AnonymBruker Skrevet 11. juli #47 Skrevet 11. juli Førtiårene. Nå er jeg 55 og er glad for at sexlysten har gått litt ned. Det var en periode på over ti år der jeg hadde problemer med å tenke på noe annet enn sex. Nå klarer jeg i det minste å slappe av og nyte livet også selvom jeg ikke har sex. Anonymkode: aac8e...50c
AnonymBruker Skrevet 11. juli #48 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2026 den 8.18): Hæ? Er du dame nå...? Anonymkode: ea56e...ecf Flere profiler sikkert. Anonymkode: f3929...633 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #49 Skrevet 11. juli Sent tenårene og tidlig 20 årene. Man finner større gleder og prioriteringer i livet når man blir voksen. Ting av større betydning og mening Anonymkode: 4e2e5...3c1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #50 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sent tenårene og tidlig 20 årene. Man finner større gleder og prioriteringer i livet når man blir voksen. Ting av større betydning og mening Anonymkode: 4e2e5...3c1 Nice try. Anonymkode: cd5b7...5c6
AnonymBruker Skrevet 11. juli #51 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nice try. Anonymkode: cd5b7...5c6 Jeg mener det. Det finnes faktisk andre ting som gir mer glede. Vent til du blir voksen 🙂 Anonymkode: 4e2e5...3c1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #52 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg mener det. Det finnes faktisk andre ting som gir mer glede. Vent til du blir voksen 🙂 Anonymkode: 4e2e5...3c1 Jeg er 50+ og har ikke planer om å bli det. Man er heldigvis ikke nødt. Anonymkode: cd5b7...5c6 1
Vibelator Skrevet 11. juli #53 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2026 den 12.44): I 40 årene. Nå er jeg 55 og har svært lav sexlyst. Begynte å forsvinne for 2-3 år siden. Anonymkode: 75623...e0b Hormon tabletter hvis ønsket er der fortsatt
AnonymBruker Skrevet 11. juli #54 Skrevet 11. juli Når jeg var trygg i et forhold. Anonymkode: 2eaa0...6f3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #55 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Flere profiler sikkert. Anonymkode: f3929...633 Det har vært opplagt veldig lenge Anonymkode: 39c51...558
AnonymBruker Skrevet 11. juli #56 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg mener det. Det finnes faktisk andre ting som gir mer glede. Vent til du blir voksen 🙂 Anonymkode: 4e2e5...3c1 Okay, I’ll bite : Hva? Anonymkode: 84947...caf 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #57 Skrevet 11. juli Nå. I 40 årene. Jeg vet jeg ikke kan bli gravid og mannen er sterilisert i tillegg. Så det er det beste. Å slippe å tenke på det drittet der. Anonymkode: 995cf...9b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå