AnonymBruker Skrevet 6. juli #21 Skrevet 6. juli Alltid hatt høy sexlyst. Er 44 nå og "voldtar" mannen ukentlig 🤭🤭🤭 Anonymkode: 80f8c...912 1
Nikoletta Skrevet 6. juli #22 Skrevet 6. juli Kvinne 52, jeg har hatt høy sexlyst siden jeg debuterte som 15 åring. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #23 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Visste ikke hva rå sexlyst var før jeg ble 38. Tre år senere er jeg like vill og upult 😄 krysser fingre for en som matcher min energi snart! Anonymkode: 8f281...df8 Begynner navnet ditt på I og gjorde du to nye bekjentskaper på torsdag? Anonymkode: 46647...9fa
AnonymBruker Skrevet 6. juli #24 Skrevet 6. juli Jeg er 35 og har hatt stabilt høy lyst siden jeg kom i puberteten. Har slitt med å finne menn med like høy lyst. Anonymkode: 91afa...24f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #25 Skrevet 6. juli Tok seg voldsomt opp i 40-årene, og det holder seg enda i en alder av 52. Håper det ikke går over. Har vært sammen med samme mann siden jeg var 28. Anonymkode: ed7ce...70c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #26 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2026 den 18.09): De første 6 mnd med en ny kjæreste. Alder uvesentlig. Anonymkode: 2e9a4...32f Samme her. Anonymkode: 13f57...fc0
AnonymBruker Skrevet 6. juli #27 Skrevet 6. juli Alltid hatt høy sexlyst, men fra ca 40 års alder ble det et annet nivå. Heftigere, råere, mer eksperimentering. Er nå i midten av 50-årene, og det har ikke avtatt. Anonymkode: 9690d...db5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #28 Skrevet 6. juli Etter jeg fikk barn. Etter fødsel ble sex så innmari deilig, enda mer deilig etter hver fødsel. Så etter fylte 30 ca. Men føler selv at sexlysta fremdeles øker, og nå er jeg snart 40. Men nå har vi mer tid til å faktisk ta ei runde spontant, fordi barna er mer ute av hus nå som de er større, så vet ikke om den øker eller om jeg bare får benytta meg mer av lysta enn før. Anonymkode: 3d8d8...944 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #29 Skrevet 6. juli Jeg er sprengkåt hele tiden, dessverre singel. Men jeg fantaserer om pikk hele tiden nesten, litt slitsomt. Har lyst til å bli knulla godt og lenge, slikka og kjælt med. Kvinne 38 Anonymkode: 7c6ea...4bc 2 2
Strigiformes Skrevet 6. juli #30 Skrevet 6. juli 40 årene definitivt. Har aldri vært så kåt som da jeg bikket 40, og er det fremdeles...🥵 1
Bamseklemmer Skrevet 7. juli #31 Skrevet 7. juli Nikoletta skrev (22 timer siden): Kvinne 52, jeg har hatt høy sexlyst siden jeg debuterte som 15 åring. Strigiformes skrev (10 timer siden): 40 årene definitivt. Har aldri vært så kåt som da jeg bikket 40, og er det fremdeles...🥵 Godt vedlikeholdt sexlyst, heter dette på Norsk👏 Men jo sannelig.. onani er vedlikehold nr 1. Sex er i grunn ikke nok, det blir for lite😅 Nå vet jeg jo ikke om dere har spreke karer da? Men det å holde seg i form og sykdomsfri generelt, tror jeg også til deres fordel🤗 Generellt: Det kommer en topp av sexlysten når evt. den hormonspiralen fjernes da.. Så det er noe å glede seg til☺️
Strigiformes Skrevet 7. juli #32 Skrevet 7. juli Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Godt vedlikeholdt sexlyst, heter dette på Norsk👏 Men jo sannelig.. onani er vedlikehold nr 1. Sex er i grunn ikke nok, det blir for lite😅 Nå vet jeg jo ikke om dere har spreke karer da? Men det å holde seg i form og sykdomsfri generelt, tror jeg også til deres fordel🤗 Generellt: Det kommer en topp av sexlysten når evt. den hormonspiralen fjernes da.. Så det er noe å glede seg til☺️ Bruker ikke hormonspiral, har aldri brukt det og kommer aldri til å bruke det. Er hovedsakelig min egen fortjeneste takket være onani og inspirasjon. Er dessverre mange menn som mister kontroll...Vonde erfaringer jeg helst skulle vært foruten. 1
LeannahDL Skrevet 7. juli #33 Skrevet 7. juli Er 50+ nå, og de siste årene har sexlysten vært på topp. 2
Bamseklemmer Skrevet 7. juli #34 Skrevet 7. juli LeannahDL skrev (6 minutter siden): Er 50+ nå, og de siste årene har sexlysten vært på topp. Du er vel kanskje også livsglad? Det hjelper generellt godt på sexlysten👏
AnonymBruker Skrevet 7. juli #35 Skrevet 7. juli Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): Du er vel kanskje også livsglad? Det hjelper generellt godt på sexlysten👏 Er dette noe mammaen din har fortalt deg? Anonymkode: 2df74...fee 1
Nikoletta Skrevet 7. juli #36 Skrevet 7. juli Bamseklemmer skrev (1 time siden): Godt vedlikeholdt sexlyst, heter dette på Norsk👏 Men jo sannelig.. onani er vedlikehold nr 1. Sex er i grunn ikke nok, det blir for lite😅 Nå vet jeg jo ikke om dere har spreke karer da? Men det å holde seg i form og sykdomsfri generelt, tror jeg også til deres fordel🤗 Generellt: Det kommer en topp av sexlysten når evt. den hormonspiralen fjernes da.. Så det er noe å glede seg til☺️ Har høy sexlyst selv om jeg onanerer lite da jeg har mest utbytte av sex med partner, jeg har hormonspiral og er singel så tilgangen er ikke alltid like konstant. Så min opplevelse er at vi er ulike 🙂 Der også 🙂 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #37 Skrevet 7. juli Fra jeg var 15 til rundt 30, og nå som 60 år. Anonymkode: 6a2a4...c83 1 1
Bamseklemmer Skrevet 8. juli #38 Skrevet 8. juli Nikoletta skrev (23 timer siden): Har høy sexlyst selv om jeg onanerer lite da jeg har mest utbytte av sex med partner, jeg har hormonspiral og er singel så tilgangen er ikke alltid like konstant. Så min opplevelse er at vi er ulike 🙂 Der også 🙂 Jeg onanerer for å vedlikeholde sexlysten, pluss knipeøvelser da. Og tilgangen er laber, fordi jeg er alt for opptatt med et byggeprosjekt. Jeg bruker ikke hormoinspiral da😅men er singel. Så vi er nok litt ulik, men vi nok like god innvendig😁
Nikoletta Skrevet 8. juli #39 Skrevet 8. juli Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Jeg onanerer for å vedlikeholde sexlysten, pluss knipeøvelser da. Og tilgangen er laber, fordi jeg er alt for opptatt med et byggeprosjekt. Jeg bruker ikke hormoinspiral da😅men er singel. Så vi er nok litt ulik, men vi nok like god innvendig😁 Tenkte mer på at mennesker generelt var ulike da 😉 Ikke bare du og jeg 😄😜 Men like god innvendig er jeg enig i altså. Og jeg mener også at lyst avler lyst men jeg personlig liker best sex med menneske over onani 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #40 Skrevet 8. juli Begynte å melde seg som ung tenåring. Like "ille" som 33-åring. Men har stort sett dekket sexlysten på egenhånd i 20-årene, da jeg ville være singel og nye og ukjente partnere gir meg lite. Anonymkode: ea56e...ecf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå