Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I forhold til vanlig

Anonymkode: c8476...0e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå synes jeg de føles helt normale ut. Men første året, og spesielt de første månedene, så kjentes det ikke normalt ut, og de var mer harde. Mine nå er helt myke, og hopper jeg, så hopper de.

Anonymkode: 5989c...61e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå synes jeg de føles helt normale ut. Men første året, og spesielt de første månedene, så kjentes det ikke normalt ut, og de var mer harde. Mine nå er helt myke, og hopper jeg, så hopper de.

Så bra de føles normale og håper du er fornøyd😊

AnonymBruker
Skrevet

Var som harde baller. Ikkje med en gang men etter et års tid. Kunne ikkje ligge på magen. Tok ut etter mangen år. Var kapslet. Den ene var sprukket og men innholdet var inni kapselen. Tok brystløft og minsket vortene når eg tok ut. Nå har eg små og myke. Før ingen følelse når eg tok i b vorten. Det kom tilbake når eg fjernet. Så glad for å ikkje ha innlegg meir.

Anonymkode: 86850...473

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjennes ut som vann i poser under huden 😄 Som en klemme leke med væske i 😄

Anonymkode: 19d63...294

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine er relativt myke, men man kjenner at det ikke er ekte vare. Jeg har veldig og nærmest null fettvev i brystene, så jeg tror det hadde kjentes mer naturlig om jeg hadde hatt litt mer fett over. 

Anonymkode: b4ee3...202

AnonymBruker
Skrevet

Kalde.

Anonymkode: f2aa3...387

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med ei som hadde brystimpantat, aldri igjen. Aldri vært borti en person som var så opptatt av sine egne bryster. Skulle tro hun hadde vunnet verdensmesterskap, så stolt var hun over puppene sine 😄

Naturlig er best, så lenge de er en erogen sone for de. De som ikke liker brystene sine, som ikke har noe forhold til de, som ikke blir opphisset av stimuli i noen form - de klarer jeg meg også uten.. 

Anonymkode: d4f11...644

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så bra de føles normale og håper du er fornøyd😊

Jeg er veldig fornøyd. Jeg hadde flotte bryst, men etter barn nummer 2, så forsvant alt innhold i de. Så jeg valgte å ta silikon, for å få tilbake puppene mine. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke selv, men de jeg har kjent på kjentes som en liten gravid mage, har ikke noe bedre å sammenligne med. Litt kaldere en forventet. 

Anonymkode: 9fe2b...a7d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...