Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å skille meg. Mannen min har vært ganske ufyselig på mange måter de siste par årene.  Men det er alltid noe som kommer i veien. En familiebegivenhet, et dødsfall i familien, et feriebesøk. Jeg vil jo ikke ødelegge stemningen. Det er så mange hensyn å ta. Men jeg takler det ikke lenger, jeg mistrives i ekteskapet, alt er dødt fra min side. Han vil fortsette, og vil nok legge all skyld på meg ved et brudd. Jeg tenker at i midten av juli er alle hendelser i storfamilien over. Da må jeg gå! 
Gi meg mot til å klare det! 

Anonymkode: 5f8c7...172

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du er helt sikker så er det ingenting å vente på. Det er bare å kaste seg ut i det. Det blir kanskje tøft og rart i starten, men så blir det SÅ mye bedre etter en liten stund. Og du kommer kanskje til å lure på hvorfor du ikke gjorde det tidligere. 

Har dere barn?

Anonymkode: 26a91...e3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stemningen blir ødelagt uansett. Det vil aldri være et godt tidspunkt for å skilles. Det er best å gjøre det så raskt som mulig. Du klarer dette. 

Midten av juli er straks. Husk hvem du gjør det for og hvorfor! 

Anonymkode: f10cd...f56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk dere 💕

Har 3 barn, men alle er store. De vil takle det.

Jeg er ikke feilfri, men mannen min har sagt mye stygt om meg, også til andre. Han drikker for mye og føler seg krenker over at jeg har en vellykket karriere.

Han vil bli sett opp til og være familiens overhode. Jeg ønsker en likeverdig partner.

og jeg skal gjøre dette for meg, rett og slett fordi jeg fortjener å være glad.

Men er redd han vil havne i en enda mer nedoverbakke enn han er i nå. Vil jeg gjøre han til en deprimert alkoholiker??

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Om han blir en deprimert alkoholiker så har han kjørt seg selv dit. Ikke ta dette på din kappe, han er en voksen person. 

Anonymkode: b93e6...441

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke din jobb å skape god stemning hele tiden, på tide å tenke litt på dine egne behov. Heller ikke ditt ansvar hva han gjør og ikke gjør. 

Du blir garantert lykkeligere!!! 

Vi heier på deg!!! 🥰

Anonymkode: 9d8e4...ff0

AnonymBruker
Skrevet

Det passer aldri å skille seg for kvinner, fordi det er så mange å ta hensyn til. Hadde en mann ville skilt seg, hadde han gjort det uten å ta hensyn. 
Tenk som en mann, gjør det nå. 

Anonymkode: 72fde...60c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Takk dere 💕

Har 3 barn, men alle er store. De vil takle det.

Jeg er ikke feilfri, men mannen min har sagt mye stygt om meg, også til andre. Han drikker for mye og føler seg krenker over at jeg har en vellykket karriere.

Han vil bli sett opp til og være familiens overhode. Jeg ønsker en likeverdig partner.

og jeg skal gjøre dette for meg, rett og slett fordi jeg fortjener å være glad.

Men er redd han vil havne i en enda mer nedoverbakke enn han er i nå. Vil jeg gjøre han til en deprimert alkoholiker??

Ingen andre enn han selv har ansvar for sitt eget liv.

Skal du lide pga du er redd for at han skal bli en deppa alkoholiker?

Nei vet du hva. Få gjennomført denne skilsmissen asap og ta tilbake ditt eget liv 

Anonymkode: 457e3...2e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...