Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir mindre og mindre fornøyd med Finn, og funderer på å registrere meg på Tise... Vet det er en side med mest fokus på klær, men hva er deres erfaring med å kjøpe og selge annet, som man vanligvis ville puttet i kategoriene interiør eller underholdning?

Anonymkode: a88b2...f1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare til å legge ut ☺️ De har ulike kategorier på Tise også, ikke bare klær. Jeg har blant annet solgt bøker og krus på Tise, i tillegg til klær og tilbehør. Pleier å ha de samme annonsene på begge plattformene, og får solgt ting ganske greit på den måten.

Anonymkode: 7dfc4...53e

AnonymBruker
Skrevet

Søker ofte på Tise innenfor andre kategorier enn klær, så tommel opp fra meg 😊

Anonymkode: 14720...7a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Blir mindre og mindre fornøyd med Finn, og funderer på å registrere meg på Tise... Vet det er en side med mest fokus på klær, men hva er deres erfaring med å kjøpe og selge annet, som man vanligvis ville puttet i kategoriene interiør eller underholdning?

Anonymkode: a88b2...f1a

Tise har bedre algoritmer og jeg opplever mange gange høyere treff på hver annonse. 

Enkelte ting er enklere å få solgt på Tise, blant annet fordi de har avtale med Instabox, så fraktkostnaden blir 29,- på de aller minste varene.

Ulempen med Tise:

GenZ. 🤭

Veldig mange unge er fullstendig håpløse å forholde seg til. 
De kan stille en hel rekke spørsmål og avtale et kjøp/salg før de plutselig «ghoster».

Opplever oftere skambud, usaklige dialoger og fullstendig urimelige forventninger. 

Det skjer selvsagt av og til på Finn.no og, men da er det gjerne fra folk som virker litt…utafor? 

Har dessverre en overvekt av negative erfaringer med å kjøpe ting på Tise enn på Finn, selv om jeg bruker Finn mye mer, og har brukt Finn i flere år. 

Anonymkode: 2191d...fca

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...