Anonym51936 Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hva tenker dere om folk som går i lettkledd badetøy på stranda? Typ speedo og gstreng bikini? Liker dere det? Eller syns det er rart? Og hva syns dere om jenter som går i gjennomsiktig tøy så man ser nipplene?
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Jeg er på stranda for å slappe av, hva andre har på seg kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: f7b22...697 4 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er på stranda for å slappe av, hva andre har på seg kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: f7b22...697 Men hva om det er meg du ser? Da må du jo bry deg litt mer? Anonymkode: 0a3b6...412
moomino Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Tenker ikke i det hele tatt hva folk har på seg på stranda. Er på stranda for å slappe av og bade 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Det er da helt normalt. Jeg har vokst opp på 80-tallet da alle jenter, unge som gamle, solte seg og gikk rundt toppløse på stranda. Som mann savner jeg dette. Nå er jeg overrasket over at alle damer soler seg med toppen på og nærmest er livredd for å vise brystvorter - derimot, i byen, ser jeg stadig jenter går i svært tynne topper og viser mer brystvorte i byens gater enn på stranda. Sånn generelt. Anonymkode: db9e1...1bc 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Hvis jeg ser en halvgammal mann med speedo og kulemage, så ler jeg litt inni meg og kaster et blikk mot venninna mi for at ho også skal se. Om det er en kvinne med fin, slank kropp og stringbikini jeg ser, så tenker jeg at hun var flott å se på, og ferdig med det. Med andre ord så bryr jeg meg svært lite om hva folk har på seg på stranda. Anonymkode: a5a36...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er da helt normalt. Jeg har vokst opp på 80-tallet da alle jenter, unge som gamle, solte seg og gikk rundt toppløse på stranda. Som mann savner jeg dette. Nå er jeg overrasket over at alle damer soler seg med toppen på og nærmest er livredd for å vise brystvorter - derimot, i byen, ser jeg stadig jenter går i svært tynne topper og viser mer brystvorte i byens gater enn på stranda. Sånn generelt. Anonymkode: db9e1...1bc Tynnkledd og naken er ulike ting. Vil heller gå i en hvit singlet uten bh enn å være helt bar for menn på stranda. Puppene mine er ikke for folket. Anonymkode: 0a3b6...412
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Jeg er dødslei av at alle må tenke likt og gjøre det samme. Om folk går i det ene eller andre bryr meg ikke. Faktisk synes jeg det er fint hvis folk kler seg forskjellig fordi da betyr det at vi er fleksible og tolerante og ikke dømmer hverandre så lett. Hvis alle på stranda skulle følge stenge sosiale normer ville vi vært verre enn de verste religiøse sektene. Heia de som kler seg som de vil og driter i mobben! Anonymkode: da547...379 1
Beneath the Moon Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Så lenge de ikke går rundt splitter naken på stranda, så bryr jeg meg ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Anonym51936 skrev (22 minutter siden): Hva tenker dere om folk som går i lettkledd badetøy på stranda? Typ speedo og gstreng bikini? Liker dere det? Eller syns det er rart? Og hva syns dere om jenter som går i gjennomsiktig tøy så man ser nipplene? For meg ville det vært rart om de var på den stranda jeg er på fordi jeg går på naturiststranda. Anonymkode: fbdba...752
AprilLudgate Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Speedo er megastygt og burde forbys 😆 Gstring er ikke plagsomt på avstand, men når de er ved siden av/foran deg og skal sette seg på huk for å rydde i ting og tang eller finne noe 🫠 Det ER så tjassent med sand og svette på mer intime plasser man jo ellers aldri ville vist folk. Ha i det minste cheeky truse. 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Er født på 70- tallet, og som ung voksen var vi alltid toppløse på stranden og solte oss i string. Hadde noen fortalt meg at vi skulle gå så i retur at jeg bestemor diskuterte om det var greit med gjennomsiktig tøy så nipplene synes på stranda? Er vi virkelig der? Jeg synes speedo er drit stygt, men jeg kan se en annen vei. Anonymkode: 7dd14...ca0 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Jeg var på stranda i går. Jeg kan ikke huske hva folk hadde på seg. Legger ikke merke til sånt. Bortsett fra hun som satt i svart hijab og svart lang kjole/drakt eller hva det heter. Det så veldig varmt ut! Anonymkode: c839c...1ec
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden AprilLudgate skrev (2 timer siden): Speedo er megastygt og burde forbys 😆 Nei, det er hått. Anonymkode: dc0f8...cbc
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Rart å legge en slik tråd under seksualitet. Nakenhet og seksualitet er 2 vidt forskjellige ting. Jeg går bare i stringbikini på stranda, dvs kun trusedelen, puppene (og dermed niplene) er fri for klær. Så om det plager deg at man kan se niplene gjennom tøyet, så trenger du ikke tenke på det hvis du skulle se meg. Ikke at jeg tror vi møtes, du høres ikke spesielt reisevant ut, og jeg drar kun på stranda i sydligere strøk. Anonymkode: e02a1...8db
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er da helt normalt. Jeg har vokst opp på 80-tallet da alle jenter, unge som gamle, solte seg og gikk rundt toppløse på stranda. Som mann savner jeg dette. Nå er jeg overrasket over at alle damer soler seg med toppen på og nærmest er livredd for å vise brystvorter - derimot, i byen, ser jeg stadig jenter går i svært tynne topper og viser mer brystvorte i byens gater enn på stranda. Sånn generelt. Anonymkode: db9e1...1bc Som kvinne som var tenåring på 80-tallet savner jeg ikke det kollektive presset om at alle burde sole seg toppløse. Savner heller ikke alt for nær kontakt med andre damers pupper i køen til strandkiosken osv. Anonymkode: ade61...c0b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som kvinne som var tenåring på 80-tallet savner jeg ikke det kollektive presset om at alle burde sole seg toppløse. Savner heller ikke alt for nær kontakt med andre damers pupper i køen til strandkiosken osv. Anonymkode: ade61...c0b Det kan jeg godt forstå - det var nok et visst press ja. Ettersom jeg nok var/er over snittet "interessert" i nakne pupper, er jeg også interessert i fenomenet. Mitt første "møte" med toppløse soling var i forbindelse med en korpstur vi hadde på Sørlandet (vi kom fra Møre) - jeg tror det må ha vært i 1985 eller 1986. Flere av jentene, som da var 15-17, solte seg toppløs rundt om på en den øya vi bodde på - men ikke alle. Husker at de la seg litt unna - de tok neppe av seg toppen i nærheten av gutter de kjente.. ...dette har også vært litt rart senere - da jeg flytte i bofellesskap i Bergen f.eks. sånn rundt 1990 - alle damer solte seg toppløs i Nygårdsparken og på Nordnes - stort sett, men ikke nødvendigvis på den balkongen vi hadde i bofellesskapet. Det gikk vel en slags grense der. Ellers kunne det være litt sånn småkleint i familiesituasjoner - gammel tante på besøk som solte seg bare en liten G-string på balkongen. Litt kjipt om man måtte ut dit... Anonymkode: db9e1...1bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå