AnonymBruker Skrevet 4. juli #21 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det kan handle om grad av trøtthet, og/eller stedet jeg er i syklusen, og så er jeg tørrere i slimhinnene enn da jeg var 20 (noe som er like tydelig i dusjen som under sex). Anonymkode: 34686...35d Og det er her jeg mener man overkjører egen kropp. Er man for trøtt, så bør man prioritere søvn og hvile, helt til man ikke er sliten lengre. Er man tørrere enn før, så bør man sjekke opp i hva man mangler og eventuelt bruke hormoner som er sunt for kroppen og hindrer benskjørhet og hjerteinfarkt og demens. Det er altfor mange kvinner som ignorerer og overkjører egen kropp og de signalene den gir, og sliter seg ut på omsorg for andre fremfor å prioritere seg selv og sin egen glede og helse. Det er IKKE bærekraftig. Det er INGEN som liker en martyr. Har sagt jeg ikke vil være her lengre, og det kommer jeg heller ikke til å være all den tid diskusjonen går på å henge ut folk for å mene noe annet enn seg selv. Men om det går an å ha en edruelig og vitenskapelig debatt, da er jeg med igjen. Anonymkode: 7b71c...f83 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #22 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Mulig det. Men jeg vet hvilke knapper jeg skal trykke på. Det er mer enn nok for meg. Anonymkode: 7b71c...f83 Nå ja. Bare vent. Anonymkode: ac24e...c20 2
Gekko Skrevet 5. juli #23 Skrevet 5. juli Überlube. Dyrt i innkjøp, men verd hver krone og veldig drøy i bruk.
AnonymBruker Skrevet 5. juli #24 Skrevet 5. juli Gekko skrev (8 minutter siden): Überlube. Dyrt i innkjøp, men verd hver krone og veldig drøy i bruk. Überweiss 😆 Anonymkode: 7b71c...f83
AnonymBruker Skrevet 6. juli #25 Skrevet 6. juli Den grønne RFSU Aqua fra vanlig butikk danket ut masse fancy for vår del. Nå er den dessverre borte. Men behovet forsvant også. Etter noen år med fullstendig tørrhet etter overgangsalderen, er jeg blitt våt igjen. Hvis han varmer meg opp med munnen, blir jeg fin og klar og vi slipper glid. Rart, men sant. Anonymkode: 6f37f...f72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå