AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Jeg og parteneren min har sex men jeg er trang og vi må bruke glidemiddel vi bruker premium våt akkurat nå men jeg merker at den svir litt viss den kommer får nerme klytten min så spørsmålet er om noen har fårslag til et bra glidemiddel som de har bra erfaring med Anonymkode: f0c38...6e3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Vi benytter bare god oljivenolje, eller jordnøttolje. Jordnøttolje er naturlig desinfiserende, så det er best, men det lukter jo litt peanøtter, så god olivenolje er foretrukket med mindre jeg er plaget med sårhet. Vi har forsøkt så enormt mange typer glidemiddel, men det meste blir tørt eller klissete ekkelt veldig fort, og dessuten blir oralsex som variasjon under sex utelukket da. Glidemiddel smaker jo fryktelig, også det som er spiselig og smaksatt. På grunn av lukt og smak det må være olivenolje av veldig god kvalitet også, ellers utelukker også dette at man fritt kan variere og inkludere oralsex. Billig og dårlig olivenolje smaker og lukter også dritt. Så det enkle (og naturlige) er ofte det beste er min erfaring. Oljer slår glidekrem. Anonymkode: 4c8b1...672 1
herremann 44 Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg og parteneren min har sex men jeg er trang og vi må bruke glidemiddel vi bruker premium våt akkurat nå men jeg merker at den svir litt viss den kommer får nerme klytten min så spørsmålet er om noen har fårslag til et bra glidemiddel som de har bra erfaring med Anonymkode: f0c38...6e3 Aquaglide fra sinful, fungerer hest
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Vi bruker Sensuell fra Vossabia. Anonymkode: 34686...35d
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Normal har faktisk et veldig bra og billig glidemiddel som ikke stinker. Anbefales Anonymkode: 7906e...81f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi bruker Sensuell fra Vossabia. Anonymkode: 34686...35d Altså denne: https://vossabia.no/products/sensuell?_pos=1&_psq=Sen&_ss=e&_v=1.0 Anonymkode: 34686...35d
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Buttr , veldig bra for fisting Anonymkode: f569d...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Babyolje, baby. Lært av P Diddy Anonymkode: 8d5d1...e90
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli Animé, fordi hyaluronsyre er det beste for mine slimhinner. Anonymkode: ac24e...c20
Daisy-love Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2026 den 20.03): Normal har faktisk et veldig bra og billig glidemiddel som ikke stinker. Anbefales Anonymkode: 7906e...81f Støtter denne. Fra «I love lu». Rundt 30kr, og lukt/smak har vært ganske ok til bra på de jeg har prøvd. Vanilje ble kvalmende, og ikke prøvd sjokolade og vannmelon, men jordbær er f.eks veldig god. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #11 Skrevet 4. juli Absolutt ingenting. Er virkelig ikke bra å ha sex hvis man ikke er våt. Anonymkode: 7b71c...f83 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Absolutt ingenting. Er virkelig ikke bra å ha sex hvis man ikke er våt. Anonymkode: 7b71c...f83 Hva tenker du glidemiddel er til for egentlig? Mange sliter med tørrhet, selv om man er aldri så opphisset. Skal disse da bare la være å ha sex? Eller kanskje, bare kanskje, kan man benytte seg av et så enkelt hjelpemiddel som glidemiddel? 🤷🏼♀️ Anonymkode: d514c...b45 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli #13 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tenker du glidemiddel er til for egentlig? Mange sliter med tørrhet, selv om man er aldri så opphisset. Skal disse da bare la være å ha sex? Eller kanskje, bare kanskje, kan man benytte seg av et så enkelt hjelpemiddel som glidemiddel? 🤷🏼♀️ Anonymkode: d514c...b45 Jeg tenker det er til for å få kvinner klar i menns tempo og på menn de ikke egentlig har så lyst på. Anonymkode: 7b71c...f83
AnonymBruker Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker det er til for å få kvinner klar i menns tempo og på menn de ikke egentlig har så lyst på. Anonymkode: 7b71c...f83 Haha, ok. Det kan du jo få fortsette å tro om du vil det. Evt lese deg opp litt Anonymkode: d514c...b45 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #15 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tenker det er til for å få kvinner klar i menns tempo og på menn de ikke egentlig har så lyst på. Anonymkode: 7b71c...f83 Da kan du ikke mye om kvinner. Jeg foretrekker matoljer over glidemiddel. Anonymkode: 3ae09...9f8 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Haha, ok. Det kan du jo få fortsette å tro om du vil det. Evt lese deg opp litt Anonymkode: d514c...b45 Jeg har lest. Og ja, jeg fortsetter så klart med min mening. Anonymkode: 7b71c...f83
AnonymBruker Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da kan du ikke mye om kvinner. Anonymkode: 3ae09...9f8 Mulig det. Men jeg vet hvilke knapper jeg skal trykke på. Det er mer enn nok for meg. Anonymkode: 7b71c...f83
AnonymBruker Skrevet 4. juli #18 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mulig det. Men jeg vet hvilke knapper jeg skal trykke på. Det er mer enn nok for meg. Anonymkode: 7b71c...f83 En mann som driter i hva kvinner sier og tror han vet bedre enn kvinnen selv, det er en mann som er dårlig i senga. Om du skulle ha ligget med TS for eksempel, beklager TS, så hadde du gitt faen i hennes ønske om gledemiddel fordi du tror du vet hvilke knapper du skal trykke på? Sorry men det er ignorant og respektløst og gjør deg til en dårlig elsker. De viktigste knappene er kommunikasjon og respekt, og de knappene har du ikke funnet enda tydligvis. Anonymkode: 3ae09...9f8 4 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli #19 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En mann som driter i hva kvinner sier og tror han vet bedre enn kvinnen selv, det er en mann som er dårlig i senga. Om du skulle ha ligget med TS for eksempel, beklager TS, så hadde du gitt faen i hennes ønske om gledemiddel fordi du tror du vet hvilke knapper du skal trykke på? Sorry men det er ignorant og respektløst og gjør deg til en dårlig elsker. De viktigste knappene er kommunikasjon og respekt, og de knappene har du ikke funnet enda tydligvis. Anonymkode: 3ae09...9f8 Ligger så klart ikke med heterodamer eller andre damer som ikke kjenner sin egen kropp. Jeg har sagt mitt, så får dere krangle videre uten meg. Anonymkode: 7b71c...f83
AnonymBruker Skrevet 4. juli #20 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg tenker det er til for å få kvinner klar i menns tempo og på menn de ikke egentlig har så lyst på. Anonymkode: 7b71c...f83 Det vi stort sett bruker glidemiddel/krem/fett til, er for å fukte kjønnslepper/slimhinner slik at det er godt å bli tatt på/knulle. Det kan handle om grad av trøtthet, og/eller stedet jeg er i syklusen, og så er jeg tørrere i slimhinnene enn da jeg var 20 (noe som er like tydelig i dusjen som under sex). Vossabia bruker vi også til å smøre ham med, uten at det da handler om å "få menn klar i kvinners tempo". Det er bare ting som funker for oss. Anonymkode: 34686...35d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå