Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og parteneren min har sex men jeg er trang og vi må bruke glidemiddel vi bruker premium våt akkurat nå men jeg merker at den svir litt viss den kommer får nerme klytten min så spørsmålet er om noen har fårslag til et bra glidemiddel som de har bra erfaring med

Anonymkode: f0c38...6e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi benytter bare god oljivenolje, eller jordnøttolje. Jordnøttolje er naturlig desinfiserende, så det er best, men det lukter jo litt peanøtter, så god olivenolje er foretrukket med mindre jeg er plaget med sårhet. 

Vi har forsøkt så enormt mange typer glidemiddel, men det meste blir tørt eller klissete ekkelt veldig fort, og dessuten blir oralsex som variasjon under sex utelukket da. Glidemiddel smaker jo fryktelig, også det som er spiselig og smaksatt. 

På grunn av lukt og smak det må være olivenolje av veldig god kvalitet også, ellers utelukker også dette at man fritt kan variere og inkludere oralsex. Billig og dårlig olivenolje smaker og lukter også dritt. 

Så det enkle (og naturlige) er ofte det beste er min erfaring. Oljer slår glidekrem. 

Anonymkode: 4c8b1...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...