Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På noen få. Men har 30, så skulle bare mangle…

Anonymkode: 43c53...8d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OM jeg gjør. Har noen små og en stor, stygg en..Er 8 laserbehandlinger inn i prosjekt fjerne/bleke de grusomme blekkflekkene så mye som mulig. Ser ikke så lyst ut med tanke på å få bort den store. Var såpass idiot at jeg først tok en cover up på den store jeg ikke likte, så nå er den enda vanskeligere å få bleket enn den jeg tok opprinnelig😒

Anonymkode: 3f298...1a1

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg angrer ikke mine. Tok de da jeg var over 30 og er nå 54. Kunne gjerne tenkt meg en til, men sliter litt med å bestemme motiv og størrelse. Min kropp, mitt valg😍

Anonymkode: 95187...d9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har snudd i døra hos tatovør to ganger, det er de klokeste "feige ut-episodene" i hele mitt liv. Er utrolig glad for at jeg ikke er tatovert, det ser latterlig og stygt ut på særlig godt voksne folk som ikke er sjømenn eller bikere. 

Anonymkode: bc378...8ea

Har ikke tattovering selv men jeg hadde lurt på eget selvbilde om jeg følte behov for å si folk ser latterlige og stygge ut pga noe så vanlig som tattovering😅

Samboer har mange. Han angrer kun på en par-tattovering han tok med eksen. Jeg ser ikke helt det store problemet da folk ikke skjønner at det er par-tattovering før de blir fortalt det. 

Anonymkode: 4765c...754

AnonymBruker
Skrevet

Hadde to og fjernet begge. Ung og (jævlig) dum da jeg tok de. Burde vært 25 års grense.

Anonymkode: 2646a...d77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nja. Jeg hadde klart meg uten og hadde ikke tatt den igjen 

Anonymkode: aa3ce...b85

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en eneste tatovering, og den var en gave til meg selv da jeg fylte 50. Har tenkt på det i 30 år, så var vel på tide😄 Altså var den også veloverveid, og motivet betyr svært mye for meg! Den er for min egen del, og kan skjules om jeg vil. Angrer absolutt ikke 🙂

Anonymkode: d690a...41a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt.

Tatovering er både harry og trendy.

Anonymkode: 66893...de0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har selv 4 stykker, tok den først edajeg var 18 og det er et arabisk tegn på ankelen, så navnet mitt i nakken, fødselsdato på foten og navnet til barnet mitt på armen. 

Hadde det vært 40 års grese på å ta tatovering hadde jeg hatt 0. 

Hva med deg? Angrer du?

Anonymkode: a0d3a...55f

Ja, jeg har 8 små tatoveringer. Angrer på alle sammen. 

Anonymkode: 04f13...62f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har snudd i døra hos tatovør to ganger, det er de klokeste "feige ut-episodene" i hele mitt liv. Er utrolig glad for at jeg ikke er tatovert, det ser latterlig og stygt ut på særlig godt voksne folk som ikke er sjømenn eller bikere. 

Anonymkode: bc378...8ea

Ts her. Min far er sjømann, han stod visst i kø flere ganger, men trakk seg hver gang ovg er en stolt sjømann UTEN tattoo. Begge døtre har, søstre mi har mange flere enn meg. 

Anonymkode: a0d3a...55f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kan ikke si jeg at jeg angrer. Det er 30 år siden jeg tatoverte meg.

Anonymkode: 0e194...1be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg kjedet meg skikkelig en kveld og satt og trykte på fjernkontrollen. Har aldri sett på noe slikt, men jeg gikk inn på en "Ex on the beach" for å se hva ungdommen driver med i disse dager. Anyway; Det som slo meg er hvor herjet de ser ut. De ser jo ut som de er 35 år gamle inndrukne sjusker. Fulle av tatoveringer, falsk brunfarge og lange stygge falske vipper. De ser jo helt jævlig ut! 

Anonymkode: 0f40c...186

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 3. På den ene vippet jeg mellom to versjoner av et design, og jeg angrer litt på at jeg ikke valgte den andre - men kan veldig fint leve med det. (Dessuten, selv om jeg er kvinne, så er jeg "sjømann" og bærer dem med stolthet ;))

Anonymkode: 55493...a3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Tok en tribal-tattoo nede på korsryggen rett over rumpa for 25 år siden. Populært kalt tramp-stamp. 
Angrer veldig. Ser ut som en gammel hore med den tatoveringen. 

Anonymkode: 9e072...004

Skrevet

Jeg har mange tatoveringer og angrer på noen av dem. Noen skulle vært et annet sted, noen skulle jeg aldri tatt og noen burde vært tatovert av noen andre.

Har flere tatoveringer som er tatt på drop-in tilbud. Det de IKKE nevnte var at den ene eller flere tatovøren(e) var lærling(er)🤦‍♀️ Så jeg har noen tatoveringer som er skeive, linjer har forskjellige tykkelser osv. 

Men det stopper ikke meg i å ta flere🤣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer ikke på selve tatoveringen, men hvis jeg skulle tatt den idag, så hadde jeg valgt en annen plassering.

Anonymkode: 2000b...e15

AnonymBruker
Skrevet

Ja og nei😆 har en tatovering som jeg ønsker å fjerne fordi den blir for synlig, er på underarmen. Tenker ellers lite over mine tatoveringer.

Anonymkode: bf3e0...5ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sånne små "pusletatoveringer" er nå en ting, men jeg lurer på hva de tenker med som kjører full sleeve, tatoverer hele halsen osv. Sånt er muligens kult blant en liten gruppe i yngre tider, men tenk når man blir 50-60 og eldre. Da blir det helt malplassert.

Anonymkode: 29c41...d5f

Om tatoveringene mine er det jeg har å bekymre meg om når jeg blir gammel har jeg ikke mye å grue meg til.

Anonymkode: f0349...d2f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja. Tok en tribal-tattoo nede på korsryggen rett over rumpa for 25 år siden. Populært kalt tramp-stamp. 
Angrer veldig. Ser ut som en gammel hore med den tatoveringen. 

Anonymkode: 9e072...004

Ja, det der gikk skikkelig galt med tiden.

Anonymkode: f0349...d2f

AnonymBruker
Skrevet

Tok min første dag jeg var over 50. Den andre noen år senere. Begge er små og godt synlig for meg. Angrer ingen av de for begge to betyr mye for meg. 

Anonymkode: 4cd2d...790

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...