Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv 4 stykker, tok den først edajeg var 18 og det er et arabisk tegn på ankelen, så navnet mitt i nakken, fødselsdato på foten og navnet til barnet mitt på armen. 

Hadde det vært 40 års grese på å ta tatovering hadde jeg hatt 0. 

Hva med deg? Angrer du?

Anonymkode: a0d3a...55f

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja 💯 

Anonymkode: 8dc8b...fa5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, angrer ikke. Men nå ventet jeg ca 25 år før jeg tok den, da, i tilfelle jeg skulle ombestemme meg. Så var rimelig trygg i valget.

Det blir med den ene, dog. Skal ikke ha flere.

Anonymkode: f0206...2df

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg angrer på at jeg tok en av dem hos en dårlig tattovør. 

Anonymkode: a8662...eae

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Tok første da jeg var 16. Den siste tok jeg for to år siden. Er 45 år. 

Anonymkode: 67ca5...d84

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri angret. Var 15 da jeg tok den. Skulle ønske jeg hadde tatt en til.

Anonymkode: 05c6f...468

Skrevet

Har ikke tatovering, men mulig det blir en i den kommende femtiårskrisa. Da har jeg isåfall tenkt på motivet i tjue år.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Angrer ikke, tok første da jeg var 49. Skal snart ta min femte. Er 57 nå.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har to. Den første tok jeg for 12 år siden. Elsker dem begge. Godt gjennomtenkt. Kommer nok til å ta en til 

Anonymkode: 71c9d...a95

AnonymBruker
Skrevet

Angrer ikke. Ja jeg har forandret meg fra den jeg tok som 18, men var slik jeg var da. 

Anonymkode: 4f554...0ed

AnonymBruker
Skrevet

Sånne små "pusletatoveringer" er nå en ting, men jeg lurer på hva de tenker med som kjører full sleeve, tatoverer hele halsen osv. Sånt er muligens kult blant en liten gruppe i yngre tider, men tenk når man blir 50-60 og eldre. Da blir det helt malplassert.

Anonymkode: 29c41...d5f

AnonymBruker
Skrevet

Både ja og nei. Jeg kan ikke se tatoveringen min i speilet, så jeg tenker ikke så mye over det. Men hvis jeg kunne skrudd tiden tilbake så ville jeg nok ikke ha tatt den, selv om den er ganske fin, liten og dekorativ.

Her er sånn jeg tenker: Jeg får av og til opp noen eldre minner på Facebook, og stusser på hva i alle dager jeg tenkte når jeg skrev en kommentar jeg trodde var morsom. Det er skikkelig cringe. Da reflekterer jeg ofte på hvor grusomt det vil bli for alle de i fremtiden som har hatt et impulsivt forhold til å rispe inn "gode ideer" på kroppen sin når de var yngre. Mange kommer garantert til å angre på "full sleeve" tatoveringene sine som har vært populære i noen år. Det ser ikke like kult ut når man blir eldre.

Anonymkode: d91cb...3dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Både ja og nei. Jeg kan ikke se tatoveringen min i speilet, så jeg tenker ikke så mye over det. Men hvis jeg kunne skrudd tiden tilbake så ville jeg nok ikke ha tatt den, selv om den er ganske fin, liten og dekorativ.

Her er sånn jeg tenker: Jeg får av og til opp noen eldre minner på Facebook, og stusser på hva i alle dager jeg tenkte når jeg skrev en kommentar jeg trodde var morsom. Det er skikkelig cringe. Da reflekterer jeg ofte på hvor grusomt det vil bli for alle de i fremtiden som har hatt et impulsivt forhold til å rispe inn "gode ideer" på kroppen sin når de var yngre. Mange kommer garantert til å angre på "full sleeve" tatoveringene sine som har vært populære i noen år. Det ser ikke like kult ut når man blir eldre.

Anonymkode: d91cb...3dc

Er i syden, så ei dame på 70+ med full sleeves, beina fulle. Ryggen hadde en stor en. Er tøft synes jeg. Likt tatoveringer hele mitt liv, det stopper ikke fordi man eldes. Det selv med rynker. Man skal da ikke være flau over hva man liker pga alder.

Anonymkode: 4f554...0ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har to og det er minnetatoveringer. Så de betyr mye for meg. Var over 30 da jeg tok min første.

Anonymkode: bd4e5...54f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har selv 4 stykker, tok den først edajeg var 18 og det er et arabisk tegn på ankelen, så navnet mitt i nakken, fødselsdato på foten og navnet til barnet mitt på armen. 

Hadde det vært 40 års grese på å ta tatovering hadde jeg hatt 0. 

Hva med deg? Angrer du?

Anonymkode: a0d3a...55f

Angrer ikke på noen, men fulgte min mors råd om å vente til jeg var 25 før jeg tok første 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snudd i døra hos tatovør to ganger, det er de klokeste "feige ut-episodene" i hele mitt liv. Er utrolig glad for at jeg ikke er tatovert, det ser latterlig og stygt ut på særlig godt voksne folk som ikke er sjømenn eller bikere. 

Anonymkode: bc378...8ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Sånne små "pusletatoveringer" er nå en ting, men jeg lurer på hva de tenker med som kjører full sleeve, tatoverer hele halsen osv. Sånt er muligens kult blant en liten gruppe i yngre tider, men tenk når man blir 50-60 og eldre. Da blir det helt malplassert.

Anonymkode: 29c41...d5f

Mange som syns det er kult med sleeves i tyveårene våkner liksom ikke en dag i 60-årene og har fått en helt ny identitet. De syns det er kult, da og. På samme måte som at jeg syns det ikke var kult i tyveårene (og derfor ikk tok det), syns jeg heller det ikke er kult nå når jeg står på trappene til 40-årene. 

Om man liker tatoveringer er ikke et modenhetstegn, det er et smakstegn. Noen liker det, andre ikke. 

Anonymkode: a930f...36c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok min første da jeg var over femti, og elsker den 🥰 

Kan godt hende jeg tar flere, men det haster ikke. Og hvorfor kan man ikke ha sleeve når man er 70??? 

Anonymkode: b8677...632

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en jeg angret på på armen men tok en coveret. Den brukte jeg nesten 10 år på å bestemme meg for. Angrer ikke, tok den da jeg var noen og 40 ja😁

Men skjlnner du angrer på små tatoveringer som dato, kinesisk tegn etc.  

Bare ikke ta roser og klokker som coverup😅

Anonymkode: 2c620...299

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 37 nå. Tok 3 tatoveringer da jeg var i 20-årene. De er ganske spesielle, men jeg angrer ikke. En ganske stor og to små.

Anonymkode: 986ca...5d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...