AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Det var skjedd gradvis. Han har trukket seg lenger og lenger unna. Det er ikke lenger klemmer og kyss som blir til noe mer, det er knapt klemmer og kyss i det hele tatt. Jeg er så himla lei meg, han er rett og slett gått lei. hva i alle dager kan man gjøre for å bedre ting? Vi har pratet om det mange ganger. Det er alltid jeg som tar det opp. Og han er enig, vi må kommunisere bedre og være mer nær. Men det skjer ingenting. Ingen initiativ fra hans side. Vi er vennlige mot hverandre og kan le og ha fine stunder men alt som ligner på et kjæresteforhold er helt borte. jeg gir komplimenter men får ikke. jeg gjør små ting for å glede han, men får ikke tilbake. hvis jeg rører ham spør han om det er noe. er det noe vits mer? Anonymkode: 8af94...844 2
powerpuffen Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Dette var starten på slutten av mitt forhold også. Jeg har innsett i dag at jeg ble alt for lenge. Jeg mistet meg selv i et forhold hvor jeg hverken følte meg begjært eller elsket. Jeg har behov for hverdagsintimiteten, tryggheten, følelsen av å være verdsatt. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Vi hadde det slik lenge. Ble sånn etter at jeg fødte barna våre. Han sluttet å ta initiativ til både kos, kyss, sex osv. Kroppen min var tilbake til normalen kort tid etter fødsel. Fikk utrolig dårlig selvtillit og det ble bare verre og verre. Det viste seg at han var utro mot meg, med en mye yngre dame (nesten ungdom). Vi var sammen i 10 år før jeg fikk nok. Nå er han sammen med en jevngammel dame som ble gravid etter kort tid. Spent på hvordan det blir å gå 🙈 Anonymkode: e880f...d26 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det var skjedd gradvis. Han har trukket seg lenger og lenger unna. Det er ikke lenger klemmer og kyss som blir til noe mer, det er knapt klemmer og kyss i det hele tatt. Jeg er så himla lei meg, han er rett og slett gått lei. hva i alle dager kan man gjøre for å bedre ting? Vi har pratet om det mange ganger. Det er alltid jeg som tar det opp. Og han er enig, vi må kommunisere bedre og være mer nær. Men det skjer ingenting. Ingen initiativ fra hans side. Vi er vennlige mot hverandre og kan le og ha fine stunder men alt som ligner på et kjæresteforhold er helt borte. jeg gir komplimenter men får ikke. jeg gjør små ting for å glede han, men får ikke tilbake. hvis jeg rører ham spør han om det er noe. er det noe vits mer? Anonymkode: 8af94...844 Har du snakket med han og fortalt at slike ting er viktig for deg ? Min ble slik etter en stund i lag og ble nesten irritert hvis jeg var for pågående og ville ha kos og nærhet. Så jeg sa det slik det var: jeg er glad i deg, livredd for å miste det vi har, siden jeg har erfart at hvis man ikke tar vare på nærheten i et forhold, så går det oftest gale. Jeg sa også at dette er viktig for meg. Lykken er at han faktisk hørte etter og nå blir han ikke irritert lenger og tar imot klemmene jeg gir han osv. Og viss jeg mot formodning ikke gir han god natt kyss (trett e.l) så blir han stresset og spør om noe er galt siden han ikke får kyss😀Og det morsomste er at når jeg ikke er kosete, så blir han det. Vi henter på en måte hverandre inn viss vi begynner å skli litt fra hverandre. Du spør om det er noen vits i å prøve eller gjøre mer. Vel, kjenn etter, hvilken følelse får du viss du aldri mer skal kysse han eller være sammen med han. Viss du ikke vil miste han, så må du si hva du trenger. Er han villig til å gjøre noe med det eller avviser deg og dine behov, så har du svaret ditt. Det er allerede begynt på noe mellom dere, så det kan ikke gjøre mer skade om du sier ærlig hvordan du vil ha det. Og hvordan du vil at dere sammen skal ha det. Anonymkode: bed36...d0c 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli Gikk dere lenge uten sex etter barna ble født? Jeg er mann og mister følelsene om vi ikke har regelmessig sex Anonymkode: 107a8...d17 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Jeg var den som ikke ville være nær i et sånnt forhold, å klarte ikke å forstå jeg ikke følte det rette for han lengre, siden jeg fortsatt var veldig glad i han. Men ville ikke snakke om sex og vi skulle ha pratet om forholdet burde fortsette. Anonymkode: 60b72...402
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gikk dere lenge uten sex etter barna ble født? Jeg er mann og mister følelsene om vi ikke har regelmessig sex Anonymkode: 107a8...d17 Jeg skriver under på denne. Er mann og føler meg ikke verdsatt som mann/kjæreste om sex uteblir. Blir kald oh lite følsom. Anonymkode: 810a1...e89 2
Thanos Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gikk dere lenge uten sex etter barna ble født? Jeg er mann og mister følelsene om vi ikke har regelmessig sex Anonymkode: 107a8...d17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skriver under på denne. Er mann og føler meg ikke verdsatt som mann/kjæreste om sex uteblir. Blir kald oh lite følsom. Anonymkode: 810a1...e89 Men kommuniserte dere godt med damene deres i den tidsperioden? En graviditet og dertil fødsel er ikke bare en enorm fysisk påkjenning. Den kan prege henne hormonellt og følsesmessig en god stund etter fødsel, samt at omsorgen for barnet naturlig settes først. Som mann bør man forsøke å sette seg inn i den omveltningen og forstå, akseptere og støtte opp under sin partner etter fødsel. Kos, stryk på hverandre og vær intime uten sex. Snakk sammen, snakk sammen og forsikre om at det vil gå seg til. Den som venter på noe godt venter ei forgjeves. 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli Thanos skrev (14 minutter siden): Men kommuniserte dere godt med damene deres i den tidsperioden? En graviditet og dertil fødsel er ikke bare en enorm fysisk påkjenning. Den kan prege henne hormonellt og følsesmessig en god stund etter fødsel, samt at omsorgen for barnet naturlig settes først. Som mann bør man forsøke å sette seg inn i den omveltningen og forstå, akseptere og støtte opp under sin partner etter fødsel. Kos, stryk på hverandre og vær intime uten sex. Snakk sammen, snakk sammen og forsikre om at det vil gå seg til. Den som venter på noe godt venter ei forgjeves. Jeg er selvsagt enig, men min naturlige reaksjon på at partner ikke interesserer seg for meg seksuelt er at jeg blir kald. Prøver selvsagt bruke hodet og ikke være helt dust. For min del skjer det når jeg ikke forstår hvorfor sex forsvinner, ikke etter graviditet etc. Anonymkode: 810a1...e89
Thanos Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er selvsagt enig, men min naturlige reaksjon på at partner ikke interesserer seg for meg seksuelt er at jeg blir kald. Prøver selvsagt bruke hodet og ikke være helt dust. For min del skjer det når jeg ikke forstår hvorfor sex forsvinner, ikke etter graviditet etc. Anonymkode: 810a1...e89 Det er jeg enig i. At man blir følseskald når sexen forsvinner uten grunn under normale omstendigheter forstår jeg godt. Jeg forstår det derimot ikke dersom hun har født. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #11 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Gikk dere lenge uten sex etter barna ble født? Jeg er mann og mister følelsene om vi ikke har regelmessig sex Anonymkode: 107a8...d17 Nei, ventet de 6 ukene som anbefales. Jeg mister også følelsene uten regelmessig sex. Er høygravid nå med ny partner, vi har sex ca. hver andre dag. Gruer meg litt til vi, eller jeg må ha en pause. Jeg får forhåpentligvis tilfredsstilt han på andre måter ☺️ Anonymkode: e880f...d26 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli Jeg er i en sånn fase i mitt forhold, men er i hans sko. Jeg har ikke noe svar for jeg vet ikke hva det betyr. Jeg har kompliserte følelser som drar i begge retninger. Noen dager er jeg glad i han, andre ønsker jeg bare å være alene. For min del handler det om grunnlegende forskjeller i personlighet og livstil der jeg all tiltrekning kan fordampe på et øyeblikk på grunn av ting jeg har irritert meg over i lang tid..jeg tenker ikke seriøst på å gjøre det slutt, men jeg er usikker på om forholdet overlever personlige forskjeller mellom oss to på sikt. Anonymkode: 7257b...818 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå