Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Om samboern din hadde en kollega som han småflørtet med over lengre tid, og du har sagt fra at du ikke syns det er ok, åsså ender det med sex i fylla. Er det værre enn om det var tilfeldig sex med en tilfeldig person på byen?

Å hva hadde du gjort?

Anonymkode: 74a23...07c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene er greit. Han hadde fått blitt singel om det var min samboer iallefall. 

Anonymkode: 79975...e43

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap er ille uansett fasong og farge. En flørtende tone over en lengre periode, med tilhørende seksuell aktivitet, da er det følelser involvert også. For min del ville det vært sianora.

Anonymkode: fe883...b24

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Å være utro med en kollega er verst

Anonymkode: e8664...e4c

Skrevet

Selvfølgelig er det verre. De er kollegaer og skal nok omgås videre.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt er ikke like ille. 

Et tilfeldig nummer er så klart tillitsbrudd og utroskap det også, men ikke like ille som at noen over tid flørter og har sex med en annen person. 

Anonymkode: 0505b...458

AnonymBruker
Skrevet

Kollega er verre, de omgås jo hver dag. 

Om de har småflørtet lenge, så stopper det nok ikke etter de har ligget heller... Jeg har sett mange på jobb bli sammen på den måten.

Så anser dette som større fare for utvikling til mer kjærlighetsaffære, og større fare for gjentakelse. I tillegg hadde det også gjort vondt å vite at de var sammen hele tiden på kontoret.

Jeg finnes ikke kontrollerende, men her tror jeg at jeg hadde nesten måtte krevd at han byttet jobb, dersom forholdet skulle reddes. 

Men tilliten hadde vært ganske kjørt da, så kan være jeg heller hadde byttet mann... 

Anonymkode: f7fa0...f8f

• Liker 2
Skrevet

Det er like ille, et like stort stort svik.

Det hadde ført til brudd. Rett og slett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er verre med en kollega enn om det var tilfeldig sex på byen. Kollegaen kommer han til å møte hver dag, og man vil alltid gå og lure hva som skjer. En tilfeldig på byen er nok bare et engangsmøte, og så ferdig med det. 

Ingen av delene er greit, men definitivt verst med kollegaen. 

Anonymkode: 32d9b...79b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å svare på noe som er så hypotetisk,for noe slikt ville aldri skjedd meg. 

Men alt kom an på om han valgte meg eller henne. Utroskap i seg selv er ikke så ille om det bare er et feilsteg. 

Anonymkode: 1b6b5...bc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei,

Om samboern din hadde en kollega som han småflørtet med over lengre tid, og du har sagt fra at du ikke syns det er ok, åsså ender det med sex i fylla. Er det værre enn om det var tilfeldig sex med en tilfeldig person på byen?

Å hva hadde du gjort?

Anonymkode: 74a23...07c

Det kortet svar er ja, det er værre. Jeg hadde avsluttet forholdet uten videre seremoni (uavhengig hvem av de to det var snakk om)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...