AnonymBruker Skrevet 13. september #61 Skrevet 13. september Brad Pitt! Og signerer absolutt Tone Damli + Atle Pettersen, kan liksom se at de ikke er uattraktive, men for meg er det null interessant/ personlig Wow-faktor over disse to. Anonymkode: ba933...2c2 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #62 Skrevet 13. september Mange av de som er operert. Anonymkode: 7cdd4...f11 2
AnonymBruker Skrevet 13. september #63 Skrevet 13. september Jeg vet egentlig ikke hvem «alle» synes er kjekke eller vakre, men ut fra venninners smak er Colin Firth, Aksel Hennie, Leonardo DiCaprio og Michael Fassbender i toppklassen, og jeg er sterkt uenig. Anonymkode: fe501...44d 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #64 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet egentlig ikke hvem «alle» synes er kjekke eller vakre, men ut fra venninners smak er Colin Firth, Aksel Hennie, Leonardo DiCaprio og Michael Fassbender i toppklassen, og jeg er sterkt uenig. Anonymkode: fe501...44d Enig med deg i tre av dem, men Colin? Anonymkode: 6e526...912 1 6
AnonymBruker Skrevet 13. september #65 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig med deg i tre av dem, men Colin? Anonymkode: 6e526...912 Sorry, han er bare ikke min type 😅 Anonymkode: fe501...44d 2
AnonymBruker Skrevet 13. september #66 Skrevet 13. september Alexandra Joner er også langt fra stygg, men jeg tenkte "Hæ?" når hun liksom skulle være kåret som Norges vakreste. Pippa Middleton. Aldri skjønt greia. Anonymkode: ba933...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #67 Skrevet 14. september George Clooney. Anonymkode: 62b87...947 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #68 Skrevet 14. september Astrid S. Helt gjennomsnittlig norsk kvinne. Anonymkode: f4283...2eb 1
cockerlover Skrevet 17. september #70 Skrevet 17. september Jeg mener Sydney Sweeney er veldig overvurdert. 9 3
AnonymBruker Skrevet 18. september #71 Skrevet 18. september cockerlover skrev (På 17.9.2026 den 8.50): Jeg mener Sydney Sweeney er veldig overvurdert. Men er det så mange som tenker "vakker"? Hun har en fin kropp, og den spiller hun på for alt det er verdt, men vakker? Hun ser ut som en dypvannsfisk med de øynene Anonymkode: 9db17...b56 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #72 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 1.7.2026 den 18.15): Sydney Sweeney Ser virkelig ikke hva som er så spesielt med henne og hvorfor hun er så populær. Mistenker at det kun er fordi hun har vist seg toppløs... Anonymkode: a4e25...980 Ja, var akkurat navnet hennes jeg skulle til å skrive. Det hun holder på med er latterlig, særlig det nyeste stuntet hennes med den reklamefilmen. Kvalmende at hun spiller på sex på den måten som hun gjør, fremstår seg selv som både dum og desperat. Mannfolka som synes at hun er så innmari pen juger for seg selv, det er puppene de synes er pene. Bildet over er sånn hun egentlig ser ut, kjempepen... Største neket som går i to sko, hun gjør meg rett og slett kvalm. Anonymkode: 4c41d...f34 4
AnonymBruker Skrevet 18. september #73 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, var akkurat navnet hennes jeg skulle til å skrive. Det hun holder på med er latterlig, særlig det nyeste stuntet hennes med den reklamefilmen. Kvalmende at hun spiller på sex på den måten som hun gjør, fremstår seg selv som både dum og desperat. Mannfolka som synes at hun er så innmari pen juger for seg selv, det er puppene de synes er pene. Bildet over er sånn hun egentlig ser ut, kjempepen... Største neket som går i to sko, hun gjør meg rett og slett kvalm. Anonymkode: 4c41d...f34 Ja hun er et godt eksempel på at kropp trumfer utseende Anonymkode: 2161c...86c 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #74 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, var akkurat navnet hennes jeg skulle til å skrive. Det hun holder på med er latterlig, særlig det nyeste stuntet hennes med den reklamefilmen. Kvalmende at hun spiller på sex på den måten som hun gjør, fremstår seg selv som både dum og desperat. Mannfolka som synes at hun er så innmari pen juger for seg selv, det er puppene de synes er pene. Bildet over er sånn hun egentlig ser ut, kjempepen... Største neket som går i to sko, hun gjør meg rett og slett kvalm. Anonymkode: 4c41d...f34 Oi, stor forskjell på sminket og usminket, ja. Anonymkode: 1c5fc...940 2
Glede og Velvære Skrevet 28. september #75 Skrevet 28. september (endret) Zendaya er definitivt overvurdert. Hun kan sminkes til å se vakker ut, men er egentlig helt alminnelig pen uten sminke. Og det er ikke noe særgent med hennes skjønnhet. Dorthe Skappel var ganske vakker da hun var yngre, men uten sminke så hun helt alminnelig ut. Hanne Sørvaag (uansett hvor mye jeg liker hennes personlighet) er vakker med sminke, men uten sminke ser hun også helt alminnelig ut. Marit Larsen er søt nok, men syntes også at hun var litt overvurdert. AnonymBruker skrev (På 13.9.2026 den 16.59): Alexandra Joner er også langt fra stygg, men jeg tenkte "Hæ?" når hun liksom skulle være kåret som Norges vakreste. Er uenig. Synes Alexandra Joner er utrolig vakker og en naturlig vakker skjønnhet. Med eller uten sminke. Endret 28. september av Glede og Velvære
AnonymBruker Skrevet 29. september #76 Skrevet 29. september Glede og Velvære skrev (6 timer siden): Alexandra Joner Meh, mid. AnonymBruker skrev (På 18.9.2026 den 15.05): Oi, stor forskjell på sminket og usminket, ja. Hos alle. Du kan ta hvilken som helst kvinne og si det samme. Anonymkode: b9897...b38 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #77 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2026 den 16.59): Alexandra Joner er også langt fra stygg, men jeg tenkte "Hæ?" når hun liksom skulle være kåret som Norges vakreste. Pippa Middleton. Aldri skjønt greia. Anonymkode: ba933...2c2 Joner er vakker med sminke, ordinær uten. Anonymkode: 80f91...0a5 1
Gjest Lumine Skrevet 29. september #78 Skrevet 29. september Jeg husker at jeg var så forundret over at prinsesse Diana ble hyllet for sin skjønnhet. Jeg syntes hun så vanlig ut. Flott atletisk kropp og sjarmerende. Men ikke vakker. Brad Pitt var heller ikke vakker i mine øyne. Igjen flott kropp og til dels sjarmerende. Jeg kan ikke komme på mange kjendiser jeg synes er vakker. Kanskje Pamela Anderson. Men hun har jo fått et ansiktsløft som er uvanlig godt utført.
AnonymBruker Skrevet 29. september #79 Skrevet 29. september Lumine skrev (9 minutter siden): Jeg husker at jeg var så forundret over at prinsesse Diana ble hyllet for sin skjønnhet. Jeg syntes hun så vanlig ut. Flott atletisk kropp og sjarmerende. Men ikke vakker. Brad Pitt var heller ikke vakker i mine øyne. Igjen flott kropp og til dels sjarmerende. Jeg kan ikke komme på mange kjendiser jeg synes er vakker. Kanskje Pamela Anderson. Men hun har jo fått et ansiktsløft som er uvanlig godt utført. Diana var søt og sjarmerende, og hadde en fantastisk utstråling. Det er ikke det samme som å være klassisk pen 🙂. Men kanskje bedre 🙂 Anonymkode: 9931a...908 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #80 Skrevet 29. september Meghan Fox, Brad Pitt, Bradley Cooper, Leonardo DiCaprio, Sean Penn Anonymkode: c4b60...fe4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå