Gå til innhold

Hvilke vakre kjendiser er overvurdert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke kjendiser synes «alle» er overnaturlig vakre og du skjønner ikke greia?

Jeg kan starte: Chris Hemsworth, Jennifer Aniston og Blake Lively. Aldri skjønt hva kvinner ser i Chris, han er helt ok.
Jennifer tenker jeg i Friends tiden, da hun var i 20-årene, alltid syntes hun ser for mandig ut.
Og Blake? Vel, nå er vel flere enige med meg, mtp personligheten, men jeg har tenkt at hun overdrives vanvittig. Kjedelig utseendet siden GG.

De vakreste jeg vet om er Jessica Alba og Luke Evans.

Anonymkode: 9f994...f32

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jennifer Lawrence, Selena Gomez, Jennifer Aniston, Hailey Bieber, Cara Delevigne. Kunne sikkert ramset opp mange flere...

Anonymkode: 1c5fc...940

Skrevet

Oj, det er mange veldig mange, men jeg banner nok i kirka  nå og sier Brad Pitt og Julia Roberts.

Jessica Alba og Tom Hardy syns jeg er de peneste, 

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror ikke det er så mange som synes Jennifer Aniston er klassisk vakker. Hun er sjarmerende, hadde flaks som landet rollen i Friends og høstet sympati da Brad Pitt dumpet henne for Angelina Jolie. 

Populær, ja, og hun virker sympatisk, for ikke å snakke om at hun tar vare på seg selv og framstår glamorøs til tider, men jeg tror virkelig ikke det er så mange som synes hun er vakker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri syntes Leonardo di Caprio er/var noe pen. Ellers er det massevis av kjendiser som jeg objektivt sett kan se at har et pent utseende, men som mangler det som gjør noen attraktiv. Penheten når ikke øynene deres, på en måte.. Den eneste jeg synes har hele pakka er Sam Heughan🥰 

Anonymkode: 9e03c...7dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jennifer Lawrence, Selena Gomez, Jennifer Aniston, Hailey Bieber, Cara Delevigne. Kunne sikkert ramset opp mange flere...

Og hvem av disse er vakker, mener du? 

Anonymkode: 70814...87d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri syntes Leonardo di Caprio er/var noe pen. Ellers er det massevis av kjendiser som jeg objektivt sett kan se at har et pent utseende, men som mangler det som gjør noen attraktiv. Penheten når ikke øynene deres, på en måte.. Den eneste jeg synes har hele pakka er Sam Heughan🥰 

Anonymkode: 9e03c...7dd

Morsomt hvor forskjellig smak man har! Jeg elsker Leo i Titanic. Fortsatt svak for han der…

Måtte google Sam, og syntes han så veldig creepy ut, men har opplevd å bli sjarmert av en karakter og har aldri sett Outlander…

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I følge mange, antagelig alle? Er nok mye penere enn både du og jeg ;)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste hvite blonde damer. Men jeg skjønner jo at det er på grunn av min egen smak, og at mange liker dem.

Anonymkode: 16935...722

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du lest spørsmålet til TS? Hun ber oss om å nevne kjendiser som de fleste synes er vakre, men som vi selv ikke synes er spesielt vakre. Da ligger det jo implisitt at jeg ikke synes noen av dem er vakre, selv om samfunnet tydeligvis gjør det...

Skrevet

Mads Mikkelsen, de fleste norske mannlige skuespillere

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å nevne Kate Moss. 

Skrevet

Interessant å se at det er kvinner som vurderes etter utseende. Så…

Mads Mikkelsen, de fleste norske mannlige skuespillere, Jack Nicholson, Ryan Gosling, Sean Penn og… Hugh Grant

AnonymBruker
Skrevet

Sydney Sweeney

Ser virkelig ikke hva som er så spesielt med henne og hvorfor hun er så populær. Mistenker at det kun er fordi hun har vist seg toppløs...

Anonymkode: a4e25...980

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
alfathealfa skrev (10 minutter siden):

Interessant å se at det er kvinner som vurderes etter utseende. Så…

Mads Mikkelsen, de fleste norske mannlige skuespillere, Jack Nicholson, Ryan Gosling, Sean Penn og… Hugh Grant

Leste du ikke HI?

Men jeg er enig i alle, utenom Mads, som forresten ikke er norsk. Men det er mest sjarm og personlighet som gjør han kjekk for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har du lest spørsmålet til TS? Hun ber oss om å nevne kjendiser som de fleste synes er vakre, men som vi selv ikke synes er spesielt vakre. Da ligger det jo implisitt at jeg ikke synes noen av dem er vakre, selv om samfunnet tydeligvis gjør det...

Ja, spørsmålet er «hvilke vakre kjendiser…?». 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, spørsmålet er «hvilke vakre kjendiser…?». 

Kan du lese?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke kjendiser synes «alle» er overnaturlig vakre og du skjønner ikke greia?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Leste du ikke HI?

Men jeg er enig i alle, utenom Mads, som forresten ikke er norsk. Men det er mest sjarm og personlighet som gjør han kjekk for meg.

Vet ikke hva poenget ditt er. Jeg har lest hele tråden. HI nevner begge kjønn og deretter er det stort sett kvinner det går i. Hvilket var mitt poeng. 

AnonymBruker
Skrevet
alfathealfa skrev (11 minutter siden):

Vet ikke hva poenget ditt er. Jeg har lest hele tråden. HI nevner begge kjønn og deretter er det stort sett kvinner det går i. Hvilket var mitt poeng. 

Stort sett, ja. Du kommenterte som om kun kvinner ble diskutert. Men er det rart? Man er på KG, kvinner sammenligner og ser mest på andre kvinner. 
Vi bryr oss mest om den ene mannen om gangen. Min ser forresten ut som en yngre, kjekkerere, høyere OG bedre trent utgave at Jensen Ackles 🤤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...