AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Naboen min beiser låven, som ligger ca 50 meter fra meg. Jeg er super sensitiv for slike lukter og blir rett og slett utmattet, kvalm og generelt dårlig av det. Jeg vet ikke hvilken beis han bruker, men mistenker olje siden det lukter løsemidler. Tror låven ble bygget rundt 2010. Så hvor lang tid avgasser dette, og hvilken beis kan det være som ble brukt på den tiden? Anonymkode: a7c4f...9f3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Kan være linolje maling, vanlig oljemalin eller kjærebeis. Vi brukte stort sett linoljemalung eller kjærebeis for var det som holdt lengst og best. Så vet at den dagen vi skifter kledning på huset blir det linolje maling, selv om det lukter. For da får kledningen puste Anonymkode: 24d0a...858
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan være linolje maling, vanlig oljemalin eller kjærebeis. Vi brukte stort sett linoljemalung eller kjærebeis for var det som holdt lengst og best. Så vet at den dagen vi skifter kledning på huset blir det linolje maling, selv om det lukter. For da får kledningen puste Anonymkode: 24d0a...858 Tjære. Anonymkode: bac78...b89 2
alfathealfa Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Linoljemaling er generelt et bra slitesterkt valg, så det kan det godt være. Den inneholder ikke løsemidler. Den lukter men det er ikke skadelig. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå