Gå til innhold

Dauer av naboens beising

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naboen min beiser låven, som ligger ca 50 meter fra meg. Jeg er super sensitiv for slike lukter og blir rett og slett utmattet, kvalm og generelt dårlig av det. Jeg vet ikke hvilken beis han bruker, men mistenker olje siden det lukter løsemidler. Tror låven ble bygget rundt 2010.
Så hvor lang tid avgasser dette, og hvilken beis kan det være som ble brukt på den tiden?

Anonymkode: a7c4f...9f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være linolje maling,  vanlig oljemalin eller kjærebeis.  Vi brukte stort sett linoljemalung eller kjærebeis for var det som holdt lengst og best.

Så vet at den dagen  vi skifter kledning på huset blir det linolje maling, selv om det lukter. For da får kledningen puste

Anonymkode: 24d0a...858

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan være linolje maling,  vanlig oljemalin eller kjærebeis.  Vi brukte stort sett linoljemalung eller kjærebeis for var det som holdt lengst og best.

Så vet at den dagen  vi skifter kledning på huset blir det linolje maling, selv om det lukter. For da får kledningen puste

Anonymkode: 24d0a...858

Tjære.

Anonymkode: bac78...b89

• Nyttig 2
Skrevet

Linoljemaling er generelt et bra slitesterkt valg, så det kan det godt være. Den inneholder ikke løsemidler. Den lukter men det er ikke skadelig. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...