Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann lever seg sånn inn i omverdenen stakkars. Nå har han hatt tårer i øynene hver gang tv’en viser noen triste tilskuere som har røket ut av fotball vm. Har «konfrontert» ham med dette flere ganger, og han sier hver gang at hvis noen gråter, føler han også for å gråte. 😅 Blir masse følelser som må ut fremover da. Han satt også med tårer i øynene når Norge vant i går. Stakkars lille mannebarnet på 41 år som aldri blir voksen. Er forresten sånn med alle «triste» nyheter, han har uendelig med sympati og empati og føler ukjente menneskers smerte. Umodent, rett og slett. Verden er brutal, get over it. På tide å lære seg litt emosjonsregulering tenker nå jeg 😄 

Anonymkode: 755a7...529

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du troller, selv om jeg ikke ser poenget med slikt tull. Du høres ekstremt usymaptisk ut. 

Vil heller omgås en mann som din enn deg, slik du fremstår.

Anonymkode: 197a5...f4c

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Uff, det må være hardt for ham å være sammen med en så kald person.

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Min mann lever seg sånn inn i omverdenen stakkars. Nå har han hatt tårer i øynene hver gang tv’en viser noen triste tilskuere som har røket ut av fotball vm. Har «konfrontert» ham med dette flere ganger, og han sier hver gang at hvis noen gråter, føler han også for å gråte. 😅 Blir masse følelser som må ut fremover da. Han satt også med tårer i øynene når Norge vant i går. Stakkars lille mannebarnet på 41 år som aldri blir voksen. Er forresten sånn med alle «triste» nyheter, han har uendelig med sympati og empati og føler ukjente menneskers smerte. Umodent, rett og slett. Verden er brutal, get over it. På tide å lære seg litt emosjonsregulering tenker nå jeg 😄 

Fy så råtten du er... Godt mannen har følelser og medfølelse og tørr og vise det! Troll..

Anonymkode: 6f2ed...d75

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Kos deg i skoleferien din lille venn 😂

🧌

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har "konfrontert" han med at han har følelser? Høres veldig umodent ut, folk som ikke tåler at andre viser følelser er utrolig slitsome....

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Pippi Lotta skrev (5 minutter siden):

Du har "konfrontert" han med at han har følelser? Høres veldig umodent ut, folk som ikke tåler at andre viser følelser er utrolig slitsome....

Men når damer viser tårer titt og ofte da må mannen trøste og syns synd på

Herregud er Du som er ungen her

Skrevet
Vibelator skrev (Akkurat nå):

Men når damer viser tårer titt og ofte da må mannen trøste og syns synd på

Herregud er Du som er ungen her

Hæ? Det er umodent om TS konfronterer mannen med at han viser følelser, og det ville være akurat likke umodent om en mann skukle konfrontere en dame. Som jeg skrev, folk som ikke tåler at andre viser følelser er slitsome. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Krever han noe av deg når tårene kommer frem da, siden du syns det er så utrolig slitsomt? Må/vil han trøstes, liksom, gjør han noe nummer ut av det selv?

Eller ble ikke dine følelser tatt seriøst i barndommen, slik at du nå ikke "takler" gråt fra andre? Det er jo vanskelig å håndtere andres følelser når man ikke har opplevd aksept for sine egne, sånn generelt.

Jeg får relativt lett tårer i øynene og klump i halsen selv(dog ikke i fullt så stor grad som mannen til ts), men jeg hverken trenger eller ønsker trøst eller oppmerksomhet rundt det. Bare la dem få være der, liksom. Det eneste en "konfrontasjon" fører til, er at jeg unngår situasjoner der tårene kommer når den som konfronterer ser det. Eller gjemmer meg for å gråte i skjul hvis jeg ikke klarer å stoppe tårene. Så i mannens tilfelle hadde jeg da ikke lenger ønsket å se på fotball sammen med deg, ts, fordi jeg vet at jeg vil få tårer i øynene på et eller annet tidspunkt og jeg vet at du kommer til å bli oppgitt over det. Jeg hadde sett på alene i den grad det var mulig, unngått situasjonen i det hele tatt i den grad det var mulig, eller oppsøkt noen som ikke bryr seg om litt saltvann i øyekrokene mine og delt opplevelsen av å se på VM på tv med dem, der jeg kan være akseptert for den jeg allerede er.

Anonymkode: 623fd...181

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Med all trollingen som er på forumet for tiden så virker det som om det er et ønske om at flest mulig skal ta seg en lang ferie fra forumet.

Anonymkode: 72aab...2fd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje han er litt overfølsom, men du fremstår bare nedlatende, usympatisk og usmakelig ut. Så vil si det er bedre å være han enn deg.

Anonymkode: a2ad7...f54

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det akkurat en lang tråd her om menn er emosjonelt avstengt og hvor mye det sliter på partneren. Vær glad du har en mann som føler på både glede, tristhet osv og deler det med deg! ❤️

Anonymkode: 4dc20...e1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*om menn som er emosjonelt avstengt, skulle det være 

Anonymkode: 4dc20...e1f

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min griner også når andre griner. Samme hvem det er og hvor det er. Har lite empati for meg da. Han er 50. 

Anonymkode: e8a4b...71b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er helt lik din mann. Og jeg vil heller være varm og empatisk, enn kald og kynisk. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Amra_ skrev (9 minutter siden):

Jeg er helt lik din mann. Og jeg vil heller være varm og empatisk, enn kald og kynisk. 

Finnes en mellomting. Slitsomt med de som griner for de minste ting.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Finnes en mellomting. Slitsomt med de som griner for de minste ting.  

Javel, da får du synes det. Jeg gråter lett, men jeg hverken vil eller forventer at noen skal trøste meg. Om det plager andre så er det synd, jeg får ikke gjort noe med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Du gjør meg faktisk kvalm. Noen med mye empati kan bære følelsene ganske løst. Har en mannlig sjef på over 50 som er ekstremt lettrørt. Selv kan jeg bli rørt av f.eks musikk (frisson). 

Dette handler ikke om å være overfølsom eller at han ikke er en voksen mann. Skjerp deg. 

Anonymkode: b6b90...c77

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gi han til meg. Jeg elsker sånne menn. Orker ikke kalde mennesker. Og vet du, det er helt fantastisk, og føle mye, føle glede, sorg, kjærlighet, omsorg, alle følelser sterkt. 

Anonymkode: 36c3c...4ae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...