AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Jeg står i et samlivsbrudd og lurer på hvordan folk opplevde det å bli singel eller gå videre? Det er enighet i bruddet og ingen dårlig stemning. Jeg er mer spent på; Hvordan gikk du videre? Var du så heldig at du etter hvert møtte en ny bedre partner? Hvordan var det for deg å bli singel og alene? Jeg ser frem til å være for meg selv, styre over egen tid og ikke måtte forholde meg til andre i en periode. Det har vært mye ansvar og forventninger til meg, og jeg gleder meg til å slippe alt dette. K35 Anonymkode: 5bee3...3a9
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Møtte drømmemannen 7 mnd etter separasjonen. Vi er i dag gift, eier drømmehuset og har det helt fantastisk sammen ❣️ Anonymkode: 84999...87d
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Møtte drømmemannen 7 mnd etter separasjonen. Vi er i dag gift, eier drømmehuset og har det helt fantastisk sammen ❣️ Anonymkode: 84999...87d Så godt å høre at det er mulig å møte nye mennesker og få det man har drømt om! ❤️ Anonymkode: 5bee3...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Hadde 10 fantastiske år alene, så møtte jeg tilfeldigvis verdens beste mann gjennom felles hobby😊 Årene som singel var veldig fine. Full kontroll på alt, min egen boble, ingen å ta hensyn til osv. Anonymkode: 58905...56a
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Ja det var kjempekoselig 3 uker. Så verre enn verst. Anonymkode: 6cefe...801
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå